MENU

Intervju s Izabel Kovačić: „Naučila sam postavljati granice i stvarati prostor za kvalitetno vrijeme s obitelji“

Autor: Tina King Objavljeno: 21. listopada 2024.

Poznata hrvatska poduzetnica i mamager, Izabel Kovačić, podijelila je s nama priču o nastanku brendova Lunilou i IZAKOVA, što ju je motiviralo, tko joj je najveća inspiracija i koji savjet bi dala ženama kad se susretnu sa stereotipima.

Autor: Tina King Objavljeno: 21. listopada 2024.

Izabel Kovačić ne treba posebno predstavljati. Neki ju znaju kao poduzetnicu, suosnivačicu brendova Lunilou i IZAKOVA, ljubitelji nogometa kao ženu nogometaša Matea Kovačića, a neki samo “znaju” da je manekenka iako ona to uopće nije. 

Kako bi razbili neke od uobičajenih stereotipa i saznali više, imala sam zadovoljstvo porazgovarati s inspirativnom Izabel Kovačić o njezinom putu od modne entuzijastice do uspješne poduzetnice. Od pokretanja dječje linije odjeće sa svojom sestrom do širenja na održivu modu za odrasle, Izabelina priča priča je o strasti, predanosti i snažnom uvjerenju u etičku proizvodnju. 

Izabel je s nama podijelila radosti i izazove balansiranja majčinstva i poduzetništva te svoju viziju budućnosti svog modnog carstva, svoje uvide o održivosti, osobnom razvoju i razbijanju stereotipa.

T: Lunilou je započeo kao obiteljski posao s tvojom sestrom. Kako je brend evoluirao od svojih ranih dana usmjerenih na dječju odjeću do sada uključujući linije za odrasle? Što je bio najveći iznenađujući izazov u ovom rastu?

I: Započeli smo Lunilou s vizijom stvaranja prirodnih i sigurnih proizvoda za djecu, a kako je brend rastao, shvatili smo da i odrasli žele taj isti osjećaj udobnosti i kvalitete. Najveći izazov bio je prilagoditi se različitim potrebama i željama naših kupaca, a pritom zadržati našu predanost održivosti i etičkoj proizvodnji. Ali, to je bio i najveći izvor motivacije – znati da možemo pružiti nešto dobro za sve uzraste.

T: Održivost je srž Lunilou i IZAKOVA. Kako uravnotežavate više troškove održive proizvodnje sa zahtjevima vođenja profitabilnog poslovanja, posebno u konkurentnoj modnoj industriji?

I: Održiva proizvodnja dolazi s većim troškovima, ali smatramo da je to investicija u budućnost, ne samo brenda već i planeta. Ključno je pronaći balans – educirati naše kupce o važnosti održivih izbora i raditi na inovacijama koje nam omogućavaju da budemo konkurentni, a pritom ostanemo vjerni našim vrijednostima.

T: Uz nedavnu ekspanziju brenda IZAKOVA, uključujući lansiranje kolekcije trapera i novi showroom u Kaptol centru, koji su sljedeći koraci za brend? Postoje li novi projekti ili tržišta zbog kojih si posebno uzbuđena?

I: Svaki novi korak s IZAKOVA nas uzbuđuje jer volimo stvarati nešto novo. Trenutno smo fokusirani na širenje prisutnosti u inozemstvu i istražujemo nova tržišta, a imamo i nekoliko novih kolekcija u pripremi. No, ne bih htjela otkriti previše, volimo iznenaditi!

T: Kako nastavljaš razvijati svoje modno carstvo, postoje li druga područja ili industrije koje si zainteresirana istražiti? Vidiš li se na projektima izvan modne industrije?

I: Moda je jedan od mojih interesa, ali me privlače i drugi sektori, posebno oni povezani s održivošću i zdravljem. Voljela bih jednog dana proširiti našu ponudu na lifestyle proizvode ili projekte vezane uz zdrav način života. To mi se čini kao prirodni nastavak našeg puta.

T: S obzirom da tvoja obitelj raste, kako uključuješ svoju djecu u posao, ako uopće? Inspiriraju li oni pokoji dizajn ili poslovnu odluku?

I: Djeca su mi stalna inspiracija! Njihova radoznalost i energija često me potaknu na nove ideje. I naravno, kada razvijamo nove proizvode za djecu, prvo testiranje je kod kuće. Oni možda još nisu svjesni koliko utječu na posao, ali svakako su dio Lunilou obitelji!

T: Ti si za nas pravi primjer mamagera. Voditi uspješan posao uz dijete (i drugo na putu) i muža tatagera s također uspješnom karijerom, mora biti zahtjevno. Kako usklađuješ sve te uloge i koje strategije koristiš kako bi osigurala kvalitetno vrijeme sa svojom obitelji?

I: Usklađivanje svih tih uloga nije lako, ali sve je stvar organizacije i prioriteta. Posao volim, ali obitelj je uvijek na prvom mjestu. Naučila sam postavljati granice i stvarati prostor za kvalitetno vrijeme s obitelji, bez ometanja. Najvažnije mi je biti prisutna – bilo da se radi o poslovnim sastancima ili igranju s djecom.

T: Kako za tebe izgleda jedan tipičan dan? Uspijevaš li uravnotežiti poslovne sastanke, obiteljsko vrijeme i osobno opuštanje? Imaš li neke rutine koje ti pomažu da ostaneš prizemljena usred tog kaosa?

I: Moj tipičan dan započinje obiteljskim doručkom, nakon čega slijedi balansiranje između sastanaka i obiteljskih obaveza. Volim imati male rituale koji me drže prizemljenom – poput šetnje sa sinom Ivanom i suprugom Mateom ili samo igranje s Ivanom kod kuće. Mislim da je važno imati trenutke za sebe u svakodnevnom kaosu.

T: S tako prenatrpanim rasporedom, kako pronaći vrijeme za sebe? Koji su tvoji omiljeni načini opuštanja i punjenja energije?

I: Iskreno, nije uvijek lako pronaći vrijeme za sebe, ali trudim se! Volim čitati knjige, šetati u prirodi i vježbati. To su trenuci koji mi pomažu da se opustim i napunim energijom, kako bih bila spremna za sve izazove koje donosi dan.

T: Kao žena u svijetu mode i žena nogometaša, vjerojatno si se suočila s raznim stereotipima koji mogu biti izazovni prilikom prelaska u poslovni svijet. Možeš li ih podijeliti s nama i kako si s njima nosila? Što bi savjetovala drugim ženama koje se suočavaju sa sličnim izazovima?

I: Ah, da, stereotipi su tu, ali važno je znati tko si i ne dopustiti da te tuđa mišljenja definiraju. Nisam bila manekenka, ali razumijem kako izgleda kada te ljudi pokušavaju staviti u određenu kutiju. Moj savjet ženama je da vjeruju u sebe, slijede svoje strasti i ne dopuste da ih itko ograniči u onome što mogu postići.

 

Izvor naslovne fotografije: Izabel Kovačić

#IZAKOVA #LUNILOU #MAMAGER #MAMAGERINTERVJU #PODUZETNIŠTVO #ODRŽIVOST

Preporučeni sadržaj