Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tri tržišta: Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine. Ove godine Entrio platforma osnažena je investicijom u vrijednosti većoj od 9 milijuna eura od strane Invera Equity Partnera čime je ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Europi.
Danas razgovaramo s parom koji stoji iza Entria, Sonjom i Berislavom Marszalek. U ovom intervjuu, Marszalekovi dijele svoj put od osnivanja Entria kao tri studenta s vizijom do vođenja brzorastućeg međunarodnog poslovanja. S nama dijele svoje izazove usklađivanja poslovnog i obiteljskog života, njihov jedinstveni pristup održavanju zdrave organizacijske kulture i način na koji se međusobno podržavaju i kao životni partneri i kao poslovni suradnici. Čitajte dalje kako biste otkrili njihove tajne izgradnje uspješne tvrtke, a sve dok se snalaze u složenosti zajedničkog rada kao bračnog para.
T: Čestitamo na osiguranju ulaganja od 9 milijuna eura od Invera Equity Partnera. Kako planirate iskoristiti ovu investiciju za poticanje rasta i širenja Entria?
B: Hvala vam, ova investicija nam zaista puno znači i predstavlja novu eru Entrija. Investiciju planiramo iskoristiti za unaprjeđenje svih aspekta poslovanja, od jačanja prisutnosti na postojećim tržištima i proširenje na nova inozemna tržišta. Kada je riječ o organizatorima, planiramo razvijati inovativne usluge koje će im pomoći u postizanju boljih prodajnih rezultata, a s druge strane kupcima ulaznica moći ćemo ponuditi personaliziranu ponudu događaja. Posebno ćemo se fokusirati na najveće koncerte, sport, kazalište, konferencije, muzeje i druge atrakcije. Također, veliki naglasak stavljamo na očuvanje i daljnje razvijanje izvrsne organizacijske kulture koju smo gradili proteklih 13 godina.
T: Entrio je zabilježio izvanredan rast, udvostručivši prihode tri uzastopne godine. Koje su ključne strategije pridonijele ovom dosljednom uspjehu?
B: Ključna strategija uvijek je bila pažljivo slušanje i razumijevanje potreba organizatora i krajnjih korisnika. Uz to, kontinuirano ulažemo u inovacije i tehnologiju kako bismo unaprijedili našu platformu i usluge. To nam omogućuje da pružimo prilagođena rješenja i unaprijedimo korisničko iskustvo.
T: Kao vodeća platforma za prodaju ulaznica u jugoistočnoj Europi, što Entrio izdvaja od njegovih konkurenata na tržištu?
B: Kao vodeća platforma za prodaju ulaznica u jugoistočnoj Europi, Entrio se ističe raznolikošću svoje ponude. Osim velikih koncerata, nudimo ulaznice za širok spektar događanja poput festivala, indoor događaja i konferencija, pokrivajući različite interese publike. Naša platforma organizatorima omogućuje jednostavno upravljanje prodajom za razne vrste manifestacija, što korisnicima osigurava pristup najatraktivnijim i najvažnijim događajima u regiji.
T: Spomenuli ste planove za razvoj novih proizvoda i usluga za organizatore događaja i kupce ulaznica. Možete li podijeliti neke uvide u to kako bi te inovacije mogle izgledati?
B: Planiramo razvoj novih proizvoda i usluga s ciljem olakšavanja i unapređenja poslovanja naših organizatora, omogućujući im da kreiraju još kvalitetniji sadržaj. Za kupce ulaznica, naš fokus je na personalizaciji usluga koje će odgovarati njihovim specifičnim potrebama, pružajući im jedinstvena i prilagođena rješenja. Na taj način želimo podići cjelokupno korisničko iskustvo na višu razinu.
T: Entrio se proširio na više tržišta, uključujući Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu. S kojim ste se izazovima suočili u ovim proširenjima i kako ste ih prevladali?
B: Jedan od ključnih izazova širenja bio je prilagoditi se specifičnostima svakog tržišta, a pritom zadržati kvalitetu usluge i organizacijsku kulturu. Naš tim je kompaktan, usko surađujemo i dijelimo znanje među tržištima, što nam je omogućilo da se nosimo s dinamičnošću i nepredvidljivošću event industrije. Rad na velikim zajedničkim projektima, uz posvećenost i strast prema poslu, pomogao nam je premostiti prepreke.
T: Kad se osvrnete na vrijeme kada ste osnovali Entrio 2011., koja je bila vaša vizija za tvrtku i kako se razvijala tijekom godina?
B: Kada smo 2011. osnovali Entrio, naša vizija bila je stvoriti jednostavniji i moderniji način prodaje i kupovine ulaznica. Uočili smo nedostatke postojećih rješenja i odlučili razviti platformu koja će korisnicima omogućiti brzu i jednostavnu kupnju ulaznica online. Entrio je krenuo kao projekt trojice studenata koji su te godine pobijedili na Business Plan Contestu na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu. Taj uspjeh omogućio je nastanak Entrija, platforme koja se kontinuirano razvijala kako bi pratila rastuće zahtjeve tržišta. Danas je Entrio prepoznat kao lider u prodaji ulaznica u jugoistočnoj Europi, s naglaskom na inovacije i daljnji rast.
T: Uz brzu digitalnu transformaciju u industriji prodaje ulaznica, kako vidite razvoj budućnosti prodaje ulaznica i kako se Entrio priprema da ostane ispred krivulje?
B: U budućnosti vidimo Entrio kao apsolutnog lidera u industriji prodaje ulaznica u regiji, s jasnim fokusom na tehnološke inovacije. Nastavit ćemo primjenjivati najnovije tehnologije kako bismo osigurali vrhunsku uslugu i stalno unapređivali funkcionalnosti naše platforme. Naš cilj je postati sinonim za kvalitetu i inovacije, postavljajući nove standarde u industriji prodaje ulaznica te time zadržati vodeću poziciju na tržištu.
T: Kao par koji zajedno vodi uspješnu tvrtku, kako uspijevate uskladiti svoje profesionalne odgovornosti s osobnim odnosom? Kako održavate zdravu ravnotežu između posla i privatnog života?
S: Često nas ljudi pitaju to pitanje. Uživamo u zajedničkom poduzetništvu, iako, ima ono svojih prednosti i mana. Radimo u različitim prostorijama, bavimo se različitim stvarima i ima dana kad se u uredu jedva vidimo. No, nije sve tako jednostavno – ponekad znamo razgovarati o poslu kasno navečer, vikendom ili za vrijeme godišnjeg odmora. Važno je osvijestiti da navedena situacija nije dobra niti za poslovni niti privatan odnos i treba ju minimizirati. Trudimo se imati vrijeme za sebe i ne dopustiti poslu da nam diktira privatni život. Vikendima se trudimo što manje koristiti mobitel, često odlazimo na izlete, u šetnje i prirodu. Imamo i udomljenu pesicu koja nas „natjera“ da izađemo van, proluftamo glavu i uživamo u zajedničkim trenucima.
T: Odgajati trogodišnje dijete dok upravljate tvrtkom koja brzo raste mora biti izazov. Kako oboje organizirate svoje vrijeme kako biste osigurali kvalitetne obiteljske trenutke usred svojih pretrpanih rasporeda?
S: Je, zaista je izazovno. Teško je svakodnevno skakati iz uloge u drugu. S jedne strane djeca prebrzo rastu i želiš proživjeti s njima svaki mogući trenutak dok s druge strane imaš neodgodive obveze i tvrtku koja raste i transformira se rapidnom brzinom. Međutim, tu nam zajedničko poduzetništvo pomaže, posebice u svakodnevnoj logistici. Na dnevnoj se bazi dogovaramo tko će taj dan potegnuti više i ostati duže na poslu. Često se uhvatimo da radimo i treću smjenu kako bismo tijekom dana mogli uživati u obiteljskim trenucima no čini mi se da je život generalno sve brži i kompleksniji te da nismo jedini koji tako rade.