Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator
MENU

Prosinac u znaku budućnosti: IAB Croatia otkriva trendove za 2026. na događanju u Holographik Spaceu

Autor: Mamager Objavljeno: 3. prosinca 2025.

IAB Croatia najavljuje novo izdanje IAB Discoveryja, edukativno-istraživačkog formata posvećenog najnovijim uvidima, alatima i znanjima iz digitalnog marketinga.

Autor: Mamager Objavljeno: 3. prosinca 2025.

IAB Discovery okuplja vodeće stručnjake, donosi presjek aktualnih tema te služi kao platforma za razmjenu znanja i otkrivanje onoga što dolazi sljedeće, a prosinac je posvećen novom izdanju IAB Discovery: 

The Month of Predictions & Trends

S centralnim događanjem 10. prosinca u 16 sati u prostoru zagrebačkog Holographik Spacea. Događaj donosi sveobuhvatan pogled na trendove koji će obilježiti 2026. godinu uz ekskluzivne uvide Radne skupine za Predictions & Trends, a prijave su dostupne na poveznici. Na događanju sudionike očekuje agenda koju su osmislili članovi Radne skupine Predictions & Trends Lara Stolnik (Selotejp), Boris Vukić (404), Katarina Exle (Cvoke), Antonio Karlović (WPP Media Croatia) i Marko Mikeš (Aleph): Meet the Predictions & Trends Hub - predstavljanje članova radne skupine. The Big Disclaimer: Can We Really Predict Anything? - Marko Mikeš odgovorit će na pitanje može li se što stvarno predvidjeti i kome je to uopće važno. Gold or Old: Five Criteria to Stop You From Falling for Hype - uvod u ovaj segment dat će Antonio Karlović, a zatim će uz ostale članove radne skupine Katarinu Exle, Laru Stolnik, Borisa Vukića i Marka Mikeša predstaviti kriterije koji će svima pomoći da ne padnu pod utjecaj hypea. Predictions & Trends Drop 2026 - panel na kojem će članovi radne skupine predstaviti svoja predviđanja trendova za 2026. godinu, a događanje će završiti neformalnim druženjem. Svi zainteresirani za temu pozvani su na okupljanje 10. prosinca, a prijave su otvorene na poveznici. Sve informacije pratite na službenim kanalima IAB-a Croatia.

#IAB CROATIA #NOVO IZDANJE IAB DISCOVERYJA #DIGITALNI MARKETING

Preporučeni sadržaj