Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.

„Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija bilo je najopsežnije i najutjecajnije dosad“
poručili su organizatori iz HURA-e i IAB-a Croatia, podsjetivši DK zajednicu na svoju misiju:
„Nakon što je prošlogodišnje izdanje srušilo sve svoje rekorde i postavilo nove standarde, jasno je da iduće izdanje ide još korak dalje.“
U tri dana druženja festival donosi predavanja globalnih lidera, razgovore s domaćim i regionalnim stručnjacima, dodjele strukovnih nagrada, ali i neizostavne večernje zabave i spontana druženja zbog kojih networking na Danima komunikacija postaje puno više od razmjene e-mail adresa. To je vrijeme za ideje koje pomiču granice, industrijske razgovore koji mijenjaju perspektivu i trenutke koje pamtimo jednako kao i program na pozornici.
Dvanaesto izdanje Dana komunikacija još snažnije potvrđuje status najvažnijeg mjesta okupljanja komunikacijske zajednice – oglašivača, agencija, PR i medijskih stručnjaka, digitalaca i svih onih koji ne samo da žive komunikaciju nego je i preispituju i oblikuju. I to uvijek s dozom originalnosti, hrabrosti i malo autoironije.
Prodaja kotizacije i službeni smještaj za Dane komunikacija otvaraju se u prosincu, a sve detalje možete pronaći na službenim stranicama i kanalima festivala.
Čekamo prosinac za ulaznice, ali datume 7. do 10. svibnja 2026. već sada stavljamo u kalendare.
Vidimo se u Rovinju!
Izvor naslovne fotografije: Dani komunikacija