Nakon što je sa svojim hvaljenim ginom Monachusom osvojio publiku od Premanture do Japana, Luka Žuljević se vratio u Zagreb i predstavio svoj novi projekt RUKE - gin, ali i destileriju i platformu, točnije projekt koji u fokus stavlja svježe biljke, lokalne sastojke i suradnje s kreativcima.

Predstavljanje brenda RUKE u Tender Cocktail & Kitchen Clubu
U Tender Cocktail & Kitchen Clubu, u centru grada, okupio je prijatelje, gastro entuzijaste i kreativce iz raznih područja koji su u ugodnoj atmsoferi mogli kušati tri jedinstvena gina iz destilerije RUKE: Dry Gin, Blood Orange Gin te Fig Liqueur.
RUKE kao simbol ručnog rada, kreativnosti i suradnje
“RUKE spajaju, surađuju, objašnjavaju. Ime nije slučajno – radi se o lijepoj hrvatskoj riječi koja simbolizira ručni rad, kreativnost i zajedništvo,”
rekao je Luka Žuljević, naglašavajući važnost stvaranja s ljudima koji rade rukama – kuharima, barmenima, umjetnicima.

“Kroz RUKE želim stvoriti community povezan oko hrane, pića i umjetnosti. Prva suradnja je s Nikicom Jurkovićem, ali ideja je da se etikete svake godine rade u suradnji s različitim umjetnicima,”
dodaje Luka.
Dizajn boce i etiketa: spoj gina i suvremene umjetnosti
Naime, posebna pažnja posvećena je i vizualnom identitetu. Etiketu boce gina su osmislile Dina i Franka iz dizajnerskog studija Nji3, a svaka stražnja etiketa nosi djelo drugog umjetnika. Za prvu seriju, suradnja je ostvarena s Nikicom Jurkovićem, čiji je prepoznatljiv apstraktni kolaž apliciran kao kolekcionarski predmet koji se može ukloniti s boce. Gledan kroz staklo, njegov rad poprima novu dubinu i dinamiku, dok crvena silikonska narukvica oko boce postaje zaštitni znak brenda.

RUKE destilerija: kvaliteta, svježi sastojci i zajednica
“Fokusirani smo na maksimalno kvalitetne proizvode od svježih namirnica i na okupljanje i poticanje suradnje s kreativcima iz različitih područja. Nadam se da će RUKE postati community povezan oko hrane, pića i umjetnosti”
zaključuje Luka Žuljević.
Izvor naslovne fotografije: RUKE