Brendovi svakodnevno pokušavaju nadglasati jedni druge, no ponekad je prava moć u tihim, ali autentičnim pričama. A kada jedna takva priča osvoji međunarodnu nagradu, znate da je pogodila u srž.
Komunikacijski laboratorij, jedna od najistaknutijih hrvatskih PR agencija, upravo je to učinila s kampanjom "Priča koja vrijedi svakog slova", koja je u Londonu osvojila zlato na prestižnim Indie Awards 2025.
U konkurenciji najinovativnijih svjetskih agencija, Komunikacijski laboratorij iz Londona odnosi zlatnu nagradu za najbolju lifestyle PR kampanju.

Moć pričanja priče
Indie Awards slavi izvanredna postignuća i utjecaj neovisnih agencija, a ovom se nagradom dokazuje i kreativna izvrsnost u komunikacijskoj, marketinškoj i reklamnoj industriji.
Osvajanjem zlata za kampanju „Priča koja vrijedi svakog slova“, izvrsnost u stvaranju priča koje nadilaze očekivanja i prodiru do šire javnosti, još jednom je dokazala agencija Komunikacijski laboratorij.
Rezultati kampanje koja promiče očuvanje baštine Međimurske popevke su nadmašili očekivanja, a proglašenjem Dana međimurske popevke 28. studenog postignut je i značajan društveni utjecaj. Upravo tog datuma 2018. godine međimurska popevka uvrštena je na UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva.
„Iznimno smo ponosni na našu ulogu u ovom projektu i na to što je kampanja ''Priča koja vrijedi svakog slova'' imala toliko snažan društveni utjecaj. Zajednička kreativnost i izvrsna koordinacija u konačnici su donijele sjajne rezultate, a sve nagrade koje smo dosad osvojili samo potvrđuju tu činjenicu. Zahvaljujemo našem klijentu Marodi na povjerenju i agenciji Bruketa&Žinić&Grey na suradnji“, izjavila je Manuela Šola, vlasnica agencije Komunikacijski laboratorij.
Prisjetimo se, kampanja osmišljena za klijenta Marodi, hrvatskog proizvođača domaće tjestenine, imala je za cilj promociju međimurske kulture i jezika te prijenosa znanja s generacije na generaciju.
Kreativni koncept kampanje uključivao je unikatnu zbirku od pet knjiga, pri čemu svaka knjiga sadrži abecednu tjesteninu za juhu koja odgovara broju slova stihova jedne popevke. Kreativnu ideju razvila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je Komunikacijski laboratorij uspješno vodio odnose s javnošću.
Dok se svijet PR-a često vrti oko glasnih, brendiranih poruka, Komunikacijski laboratorij odlučio je igrati drugačije – vraćajući se korijenima i ispričavši priču koja je istovremeno lokalna i univerzalna. Ljudi ne kupuju samo proizvode, oni kupuju emocije, sjećanja, identitet.

Što ovaj uspjeh znači za budućnost hrvatskog PR-a?
Uspjeh Komunikacijskog laboratorija nije samo osobna pobjeda agencije. To je dokaz da hrvatski kreativni sektor može stajati rame uz rame s globalnim gigantima. U vremenu kada su autentičnost i storytelling ključni za uspjeh brendova, ova nagrada otvara vrata novim generacijama marketinških i PR stručnjaka koji će imati hrabrost raditi stvari drugačije.
A ako je ova priča išta dokazala, onda je to da najbolje ideje ne dolaze uvijek iz velikih korporacija s neograničenim budžetima. Ponekad dolaze iz srca Međimurja – i osvajaju svijet.
Izvor naslovne fotografije: Komunikacijski laboratorij