Vrijeme je za novu razinu učenja: u Zagrebu uskoro počinje prva sezona HOWtoWOW MODULESA, nove generacije komunikacijskih edukacija.
Uz već poznat program koji nudi teme od velikog interesa, poput kreativnosti, strategije i kriznog komuniciranja u doba AI-ja, HOWtoWOW edukacije uključuju i neuroznanost iza brendiranja, tajne algoritama TikToka i Mete te umjetnost tipografije – svaki od pet dvodnevnih edukacijskih modula ponudit će savršen omjer teorije i praktičnoga rada.
Edukacije će povezati kreativnost u vrijeme umjetne inteligencije i marketinšku strategiju; krizno komuniciranje i PR strategije s učinkovitim AI praksama; opuštenost TikToka i Mete s marketinškim uvidima iza kulisa ove brzorastuće platforme; dizajn, tipografiju, storytelling i tehnologiju. Novi programi dvodnevnih edukacija uranjaju dublje u materiju, a domaćem će tržištu ponuditi najaktualnija znanja uz mentorstvo izabranih međunarodnih komunikacijskih praktičara, poručuju organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e).
Izvan okvira tradicionalnih komunikacija
„Činjenica je da komunikacijske inovacije kroje brojne društvene trendove – posebice u svijetu koji je toliko okrenut digitalu. HOWtoWOW MODULES zato omogućuju kvalitetan pogled naprijed, otvaraju nam vrata najsvježijih trendova i upoznaju nas s usavršenim strategijama vodećih stručnjaka – a za svoje ljude dovodimo samo najbolje“, pojasnila je Dunja Ivana Ballon, direktorica HOWtoWOW MODULESA, HURA-e i IAB-a Croatia te dodala kako je ovo izuzetna prilika za sve koji žele ne samo poslušati inspirativna predavanja nego proći kroz vrlo konkretne i praktične edukacije koje nude viziju budućnosti poslovanja.
Novi format, isti cilj
MODULES je serija pet dvodnevnih edukacija koje obuhvaćaju kvalitetne komunikacijske prakse. Svaki od pet edukacijskih modula dubinski će istražiti temu, kombinirajući teoriju s njezinom implementacijom – ne kasnije, nego odmah, na licu mjesta. Polaznici će, predvođeni uvaženim komunikacijskim mentorima, tijekom dva dana imati priliku detaljno se posvetiti svakom aspektu edukacije, a moći će pohađati pojedinačni tematski modul – ili će, objedinivši nekoliko ili čak svih pet modula, dobiti cjelovitu sliku i sveobuhvatnija znanja istaknutih marketinških aspekata. Važno je napomenuti da će potvrdu o sudjelovanju dobiti samo polaznici koji će sudjelovati tijekom oba dana pojedinoga modula.
Vizionari industrije: Od umjetne inteligencije do strategije
Velika imena struke i ovom prilikom dolaze u Zagreb podijeliti svoja znanja, a cilj je edukacija pritom polaznicima omogućiti mentoriran osobni i poslovni razvoj u komunikacijskoj branši, kao i jedinstvenu priliku za učenje u okruženju kolega iz vodećih agencija i brendova u Hrvatskoj. Moduli su osmišljeni kako bi transformirali način na koji njihovi polaznici razmišljaju i rade, opremajući ih strateškim komunikacijskim vještinama, kreativnim tehnikama rješavanja problema i sposobnošću osmišljavanja snažnih poruka koje će odjeknuti.
Popis tema i termina, kao i dodatne informacije o ovim edukacijama dostupno je na službenim stranicama HOWtoWOW MODULESA. Broj mjesta je ograničen.
Izvor naslovne fotografije: PR // Sara B. Moritz