Za generacije koje su odrasle uz Pinterest, YouTube tutoriale o preuređenju i beskrajne Instagram feedove aesthetic interijera, ovaj je segment postao produžetak identiteta - jednako važan kao outfit, auto ili LinkedIn profil.
Posebno nakon pandemije, kad su nam zidovi postali granice svijeta, investiranje u interijer prestalo je biti luksuz i postalo psihološka nužnost.


Upravo tu ulogu prepoznao je i Lapidus, novi salon keramike i kupaonske opreme koji je otvorio svoja vrata na zagrebačkom Velesajmu, u Paviljonu 12. Na više od 800 četvornih metara Lapidus ne nudi samo pločice i slavine - on nudi iskustvo.
Projekt potpisuju Toni Granić i Paula Ortović, a dolazi kao nastavak poslovnog razvoja tvrtke NPS Projekt, gdje je, kroz rad s kupcima i partnerima, sazrela ideja o formatu kakav dosad nije bio uobičajen na domaćem tržištu.

Prirodna ljepota kamena kao inspiracija
Naziv brenda nije slučajan: Lapidus upućuje na čvrstoću i ljepotu kamena, temeljnog elementa arhitekture i dizajna, te na filozofiju stvaranja vrijednosti koje traju, utemeljenih na snažnim osnovama i oblikovanih suvremenim senzibilitetom.
Asortiman je kuriran s naglaskom na ekskluzivne keramičke pločice i kupaonsku opremu. Iz Lapidusa poručuju da im je misija ponuditi proizvode “koji nadilaze funkcionalnost, oplemenjuju prostor i pružaju jedinstveno iskustvo uređenja; svaki je komad pažljivo biran kako bi zadovoljio najviše standarde dizajna i izvedbe, uz poseban naglasak na detalje, materijale i suvremene tehnologije.”

“Cilj nam je donijeti nešto novo na tržište i vjerujemo da smo u tome uspjeli. Mjesto na kojem se svatko može inspirirati i pronaći ono što mu treba. Suradnjom s brojnim poznatim svjetskim brendovima kupcima donosimo spoj dizajna, kvalitete i inovacije.”, kaže suosnivač Toni Granić.
Lapidus je kao pouzdanog dobavljača prepoznao i poznati hrvatski influencer, Marko Vuletić, koji je jedan od prvih kupaca koji je svoj stan uredio pločicama i kupaonskim asortimanom iz baš ovog salona.


Ideja i rješenje za home design
Na operativnoj razini, Lapidus želi biti adresa na koju se dolazi i po ideju i po rješenje.
“Izdvojit ćemo se posvećenošću svakom kupcu i individualnim pristupom,” ističe Paula Ortović. “Pažljivo slušamo potrebe i nastojimo pronaći točno ono što traže. Čak i kada netko dođe bez jasne vizije, cilj nam je da iz salona ode s konkretnim planom prostora koji želi.”

Otvorenje je podržala mreža partnera iz NPS-ove faze rasta. Posebno se ističu poljski brend Tubądzin i španjolski Ecoceramic, koji su, poručuju iz Lapidusa, kontinuirano pratili projekt i pridonijeli velikom iskoraku u novi format salona.
Adresa: Paviljon 12, Velesajam Zagreb
Web: https://lapidus.hr
Izvor naslovne fotografije: Lapidus // Foto: Luka Lajić, Hrvoje Slebur, Martina Movrić