Bez obzira na to jesi li radila kao učiteljica u osnovnoj školi, srednjoj školi ili na fakultetu, tvoja sposobnost komunikacije, organizacije i prilagođavanja različitim stilovima učenja može ti pružiti prednost u svijetu digitalnog marketinga i stvaranja sadržaja.
Kao netko tko je radio godinama u učionici, mogu ti reći da je učiteljsko iskustvo pravo bogatstvo kada se prebaciš u digitalni marketing. Kad sam počela raditi u ovoj industriji, brzo sam shvatila koliko su mi vještine iz učiteljskih dana korisne.
Kada razmišljaš o tome kako tvoje učiteljsko iskustvo može unaprijediti tvoju sposobnost kreiranja kvalitetnog i angažirajućeg sadržaja, evo nekoliko važnih načina na koje to možeš iskoristiti.
Izvor: Unsplash
Razumijevanje publike
Kao učiteljica, razvila sam osjećaj za potrebe, interese i sposobnosti svojih učenika. Sad, kad stvaram sadržaj, uvijek se vraćam tom iskustvu. Bilo da pišem blog, snimam video ili dijelim postove na društvenim mrežama, trudim se prepoznati što moja publika stvarno želi i treba. To mi pomaže da prilagodim sadržaj tako da bude relevantan i koristan – baš kao što sam prilagođavala nastavu za različite učenike.
Jasnoća u komunikaciji
Jasna i učinkovita komunikacija je također nešto što sam prenijela iz učionice. Kad god prenosim složene informacije, nastojim to učiniti na način koji je svima razumljiv. To je ključna stvar u digitalnom marketingu – bez obzira na to o kojoj temi se radi, sadržaj mora biti strukturiran, jasan i lako pratljiv. Često se sjetim kako sam objašnjavala gradivo svojim učenicima i pokušavam isti pristup primijeniti i ovdje.
Izvor: Unsplash
Iskoristi svoju kreativnost
Kreativnost i angažman su još jedna stvar koju sam prenijela iz škole. Sjećam se kako sam koristila različite metode da učenike zainteresiram za gradivo i potaknem ih na aktivno sudjelovanje. Danas, u digitalnom marketingu, koristim tu istu kreativnost da bih stvorila dinamičan i privlačan sadržaj. Upotreba različitih formata – od videa do infografika – pomaže mi da zadržim pažnju publike, baš kao što sam to radila u učionici.
Planiranje = strategija sadržaja
Globalno, mjesečno, tjedno i dnevno planiranje ima identične korake kao i planiranje nastava i satova. Organizacija i planiranje su također ključne vještine koje su mi pomogle u ovoj novoj karijeri. Kao učiteljica, bila sam navikla planirati lekcije, organizirati materijale i upravljati vremenom. Danas mi te vještine pomažu da razvijem strategiju sadržaja, postavim ciljeve i pratim napredak. Kad vidim da sve ide po planu, sjetim se koliko mi je učenje tih organizacijskih vještina u školi pomoglo.
Izvor: Unsplash
Psihologija
A možda najvažnija stvar je empatija i prilagodljivost zbog razumijevanja. U učionici sam naučila kako razumjeti i suosjećati s učenicima, prilagođavajući se njihovim potrebama. Danas, kad kreiram sadržaj, nastojim stvoriti nešto što je na više načina primjenjivo i prilagođeno različitim skupinama ljudi. Razmišljam o tome kako će se ljudi povezati s onim što radim, baš kao što sam razmišljala o svojim učenicima.
Na kraju dana, sve te vještine koje sam stekla kao učiteljica pomažu mi da danas u digitalnom marketingu kreiram sadržaj koji informira, angažira i inspirira. I to me zaista ispunjava – osjećaj da mogu koristiti svoja iskustva iz prošlosti da bih uspješno radila u nečemu sasvim novom. Ako si i ti učiteljica i imaš dovoljno slobodnog vremena nakon posla, zašto ne bi iskoristila svoju kreativnost, poduzetništvo i želja za konstantno učenje i unapređivanje kako bi napravila nešto više za sebe.
Ako si učiteljica i došao je ovaj tekst do tebe, ovo je znak da kreneš dijeliti svoje iskustvo, kreativnost i savjete koje imaš za početak na Instagramu onima koji te prate. Kreni istraživati!
Izvor naslovne fotografije: Pexels