Znanstvenici tvrde da nam je raspon pažnje danas kraći nego kod zlatne ribice. Da, čitate točno – tehnologija nas je učinila brzima na skrolanju i surfanju internetskim prostranstvima, ali sporima na zadržavanju interesa.
Suočeni s ovom realnošću, stručnjaci iz svijeta (digitalnog) marketinga traže nove načine kako osigurati da njihov sadržaj ne samo da bude viđen, već i zapamćen. Nove kreativne strategije, fragmentacija publike i impresivni oglasni formati postali su dio igre u kojoj pobjeđuju samo oni koji znaju upravljati pažnjom svojih korisnika.
Kako su povezani pažnja i marketing
Upravo tu temu stavlja u fokus prvo izdanje IAB Discoveryja: The Month of Attention, koje će 27. studenog u zagrebačkoj Uraniji okupiti stručnjake, kreativce i marketinške entuzijaste na Attention Insights Hub meetupu. Ovo besplatno događanje obećava razotkriti što pažnja korisnika znači za uspjeh u digitalnom marketingu, zašto je tako teško zadržati, te kako pametni oglasi sa zvukom, interakcijom i inovativnim dizajnom mogu promijeniti igru.
Domaćini razgovora bit će stručnjaci za temu, članovi istoimene radne skupine IAB-a Croatia i autori koji su kreirali nacionalne Smjernice za pažnju u digitalnom marketingu. Oni će predstaviti korisne materijale i podijeliti najzanimljivije uvide, a sve zainteresirane pozivaju da dođu i pridruže se.
Agenda u tri dijela
Sve što trebate znati o pažnji uvodno je predavanje je Saše Milinovića (OMD), u kojem će 27. studenog predstaviti smjernice dobre prakse, dati pregled osnovnih pojmova vezanih uz pažnju korisnika i načine mjerenja pažnje.
Nakon predavanja uslijedit će panel-rasprava naziva Pošto kila pažnje?, u kojoj će Mia Lasić (Addiko Bank), Anja Sedak Burčak (Wiener osiguranje) i Damjan Planinc (Teads) te Kristijan Gregorić (Valicon) kao moderator sa sudionicima podijeliti niz konkretnih savjeta i činjenica koje mogu promijeniti način na koji razmišljamo o ovoj temi. Uz opuštenu atmosferu, intrigantne razgovore i kvalitetno druženje digitalne zajednice, koje će se nastaviti i nakon formalnoga dijela programa. Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na poveznici.
IAB Discovery predstavlja: The Month of Attention
Podsjetimo, IAB Discovery novi je format IAB-a Croatia, koji će se mjesečno dubinski posvetiti konkretnoj digitalnoj temi tako što će stručnjaci iz IAB-ovih redova nizom aktivnosti tržištu dodatno približiti datu temu te ponuditi korisne informacije i nove materijale.
Članovi Radne skupine IAB-a Croatia za pažnju u digitalnom marketingu – Mia Lasić (Addiko bank), Anja Burčak (Wiener osiguranje), Marko Jambrešić (dentsu), Damjan Planinc (Teads), Saša Milinović (OMD), Matija Vučković (Eskimi) i Kristijan Gregorić (Valicon) – nakon druženja uživo, koje će otvoriti mjesec pažnje, pobrinut će se i za niz korisnih infografika, podataka i uvida.
Više informacija o IAB-u Croatia i projektima u kojima djeluje pronađite na službenim stranicama.
Izvor naslovne fotografije: IAB Discovery