MENU

Koliko je pažnja korisnika važna za uspjeh u digitalnom marketingu?

Autor: Mamager Objavljeno: 21. studenog 2024.

Koliko ste oglasa primijetili danas? A koliko ih se zaista sjećate? U svijetu gdje prosječan čovjek dnevno vidi između 4.000 i 10.000 oglasa, pažnja korisnika postala je valuta modernog marketinga – rijetka, dragocjena i nevjerojatno izazovna za zadržavanje. Više otkrijte 27. studenog na IAB Discoveryju.

Autor: Mamager Objavljeno: 21. studenog 2024.

Znanstvenici tvrde da nam je raspon pažnje danas kraći nego kod zlatne ribice. Da, čitate točno – tehnologija nas je učinila brzima na skrolanju i surfanju internetskim prostranstvima, ali sporima na zadržavanju interesa.

Suočeni s ovom realnošću, stručnjaci iz svijeta (digitalnog) marketinga traže nove načine kako osigurati da njihov sadržaj ne samo da bude viđen, već i zapamćen. Nove kreativne strategije, fragmentacija publike i impresivni oglasni formati postali su dio igre u kojoj pobjeđuju samo oni koji znaju upravljati pažnjom svojih korisnika.

Izvor: IAB Discovery

Kako su povezani pažnja i marketing

Upravo tu temu stavlja u fokus prvo izdanje IAB Discoveryja: The Month of Attention, koje će 27. studenog u zagrebačkoj Uraniji okupiti stručnjake, kreativce i marketinške entuzijaste na Attention Insights Hub meetupu. Ovo besplatno događanje obećava razotkriti što pažnja korisnika znači za uspjeh u digitalnom marketingu, zašto je tako teško zadržati, te kako pametni oglasi sa zvukom, interakcijom i inovativnim dizajnom mogu promijeniti igru.

Domaćini razgovora bit će stručnjaci za temu, članovi istoimene radne skupine IAB-a Croatia i autori koji su kreirali nacionalne Smjernice za pažnju u digitalnom marketingu. Oni će predstaviti korisne materijale i podijeliti najzanimljivije uvide, a sve zainteresirane pozivaju da dođu i pridruže se.

Izvor: IAB Discovery

Agenda u tri dijela

Sve što trebate znati o pažnji uvodno je predavanje je Saše Milinovića (OMD), u kojem će 27. studenog predstaviti smjernice dobre prakse, dati pregled osnovnih pojmova vezanih uz pažnju korisnika i načine mjerenja pažnje. 

Nakon predavanja uslijedit će panel-rasprava naziva Pošto kila pažnje?, u kojoj će Mia Lasić (Addiko Bank), Anja Sedak Burčak (Wiener osiguranje) i Damjan Planinc (Teads) te Kristijan Gregorić (Valicon) kao moderator sa sudionicima podijeliti niz konkretnih savjeta i činjenica koje mogu promijeniti način na koji razmišljamo o ovoj temi. Uz opuštenu atmosferu, intrigantne razgovore i kvalitetno druženje digitalne zajednice, koje će se nastaviti i nakon formalnoga dijela programa. Sudjelovanje je besplatno, a prijaviti se možete na poveznici.

Izvor: IAB Discovery

IAB Discovery predstavlja: The Month of Attention

Podsjetimo, IAB Discovery novi je format IAB-a Croatia, koji će se mjesečno dubinski posvetiti konkretnoj digitalnoj temi tako što će stručnjaci iz IAB-ovih redova nizom aktivnosti tržištu dodatno približiti datu temu te ponuditi korisne informacije i nove materijale. 

Članovi Radne skupine IAB-a Croatia za pažnju u digitalnom marketingu – Mia Lasić (Addiko bank), Anja Burčak (Wiener osiguranje), Marko Jambrešić (dentsu), Damjan Planinc (Teads), Saša Milinović (OMD), Matija Vučković (Eskimi) i Kristijan Gregorić (Valicon) – nakon druženja uživo, koje će otvoriti mjesec pažnje, pobrinut će se i za niz korisnih infografika, podataka i uvida.

Više informacija o IAB-u Croatia i projektima u kojima djeluje pronađite na službenim stranicama.

Izvor naslovne fotografije: IAB Discovery

#OGLAŠAVANJE #MARKETING #FOKUS #IAB DISCOVERY

Preporučeni sadržaj