U veselom tonu i ugodnoj atmosferi poznatog zagrebačkog caffe bara, uz potporu sponzora Avene, Klorane i Nutri Kulti, influencerica i poduzetnica Petra Ninčević, upoznala je prisutne s izazovima koje donosi ulazak u vode poduzetništva, problemima s kojima se suočila i zajedno sa sugovornicama odgovorila na pitanje kako ih prebroditi.
Važnost poduzetništva
U zagrebačkom Vetro bar&bites-u održao se novi Mom Talk by Petra Ninčević s temom iz sfere poduzetništva - koja je u posljednje vrijeme izuzetno popularna među ženskom populacijom.
Želim biti sama svoj šef – rečenica je koja govori dovoljno sama za sebe, ali koju izgovara sve više – žena. Zašto se upravo sve više pripadnica nježnijeg spola odlučuje na ovaj korak, koje su prednosti, a koje mane te o svim ostalim detaljima vezanim za otvaranje pravnog subjekta, Petra je razgovarala sa svojim sugovornicama: Monicom Trzun Bosiljkov, vlasnicom brenda Dreamhood Wallpapers, Željkom Krmpotić, vlasnicom portala pomaknigranice.hr te Marinom Grgić Eldić, stručnjakinjom iz ZICER Plavog ureda.
Izazovi i poticaji
S obzirom na to da je Petra već nekoliko godina vlasnica obrta, tj. butik marketinške agencije Salsa, od ovog se rujna odlučila samozaposliti i postati sama svoj šef. Suočavanje s raznim preprekama kod pokretanja vlastitog posla, ali i vrlo čest izostanak podrške obitelji i okoline, potakli su je na otvaranje teme koja je dočekana s oduševljenjem publike, a koju je ovoga puta činilo čak više od stotinu žena.
,,Na ovom Mom Talku želja mi je bila prenijeti vlastitu pozitivnu energiju i stav prema onome što volim i radim na ostale poduzetnice-početnice te im poručiti da se snovi ponekad zaista ostvaruju i da se predan rad i upornost na kraju isplate. Iako je podrška bližnjih izuzetno bitna, najbitnije je da same vjerujete u sebe i ne posustajete pred izazovima'' – izjavila je Petra.
Razlozi odlučivanja žena na poduzetništvo
Razlozi zbog kojih se žene najviše javljaju u ZICER Plavi Ured i traže informacije, na primjer, vezane za otvaranje pravnog subjekta ili apliciranje za poticaje za samozapošljavanje, su razni – od nezadovoljstva na radnom mjestu, pogotovo nakon povratka s porodiljnog dopusta, do kreativnih ideja koje već dugo žele ostvariti. No, zaključak ove teme svakako je da se prije poduzimanja bilo kakvih koraka svakako treba dobro informirati te od zdravih temelja početi graditi svoje malo poslovno carstvo.
Kao šlag na kraju, svaka sudionica kući je ponijela proizvode brenda Avene i Klorane, a za uživanje u zdravim grickalicama pobrinula se Martina Gilja svojim brendom Nutri Kulti.
Više o tome kako se Petra snalazi u ulozi poduzetnice te informacije o novom Mom Talku koji sprema, možete pratiti na Instagram profilu @lipstick_mom_petra.
Izvor naslovne fotografije: Mom Talk