MENU

Priča o uspjehu iz Hrvatske: Muzej Iluzija zaključuje 2024. godinu s rekordnim uspjehom i globalnim širenjem

Autor: Mamager Objavljeno: 19. prosinca 2024.

Prostor u kojem stvarnost postaje podložna vašoj percepciji, gdje zidovi pričaju priče o iluziji, a svaki korak vas vodi bliže potpunoj promjeni načina na koji vidite svijet. Ne, ovo nije san. Ovo je Muzej Iluzija – globalni fenomen koji je svoj put započeo u Hrvatskoj, a danas broji preko 55 muzeja diljem svijeta, uključujući dva najveća u Europi.

Autor: Mamager Objavljeno: 19. prosinca 2024.

Za originalni hrvatski koncept Muzeja Iluzija ova godina bila je iznimno uspješna, a s jednakim entuzijazmom nastavljaju i u godini pred nama. 

Sinergija fascinantnog svijeta zabave i edukacije, poznatija kao edutainment, osim što je globalno prepoznata kao fenomen, privukla je kroz godine postojanja više od 15 milijuna posjetitelja diljem svijeta, radi čega se Muzej Iluzija pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste

Ekspanzija cijelim svijetom bazirana je na dva poslovna modela - korporativnom i franšiznom s posebnim fokusom na širenje mreže korporativnih muzeja, uz istovremenu sveobuhvatnu podršku franšizama. 

Upravo radi toga, Muzej Iluzija može se pohvaliti i najuspješnijim razdobljem u svom poslovanju, a godinu na izmaku obilježila su tako najveća europska, ali i američka otvaranja, globalna ekspanzija, strelovito širenje tima i velik broj zapošljavanja, otvaranje ekstenzije zagrebačkom uredu u Phoenixu radi lakšeg upravljanja muzejima, ali i vrijedno priznanje za vodstvo. 

Izvor: Muzej Iluzija

Dva najveća europska muzeja otvorena su u Kopenhagenu i Manchesteru

Da, širenje svjetske mreže Muzeja Iluzija nezaustavljivo raste. Samo u ovoj godini otvoreno je 10 muzeja u svijetu među kojima je i onaj korporativni u Kopenhagenu, ujedno dosad najveći europski Muzej Iluzija. Smješten u najpopularnijoj ulici Strøget u samom centru grada, proteže se na 1.200 četvornih metara i svojim posjetiteljima osigurava više od 70 uzbudljivih i vrlo atraktivnih eksponata. 

Izvor: Muzej Iluzija

Nedugo nakon, Muzej Iluzija otvoren je i u Manchesteru na popularnom i uvijek rado posjećenom Market Streetu, koji je automatski postao drugi najveći europski muzej nakon Kopenhagena te koji isto posluje prema korporativnom modelu. Vibrantni Manchester odabran je za prvu lokaciju Muzeja Iluzija u Velikoj Britaniji, budući da je poznat po svojoj bogatoj povijesti i kulturnoj sceni, ali i kao središte kreativnost i inovacija. 

Prema korporativnom modelu otvoreni su također, muzeji u Seattleu, St. Louisu, Clevelandu. U jednakom zamahu je i val otvorenja franšiznih, pa su tako kraj 2024. godine obilježila otvaranja Muzeja Iluzija u Bostonu, Valenciji, Johannesburgu, Palermu i Lilleu.

Metamorfoza - hrvatska tvrtka koja upravlja brendom Muzeja Iluzija

Muzej Iluzija, koncept je koji je inače nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, koji je ujedno i prvi Muzej Iluzija na svijetu. 

Najveći je to i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu. Trenutačno broji preko 55 lokacija u više od 25 država svijeta na četiri kontinenta.

Izvor: Muzej Iluzija

No, velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi, hrvatskoj tvrtki iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. 

Upravo tim Metamorfoze Muzeje Iluzija diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja i to iz zagrebačkog ureda. Osim što sudjeluju u kreiranju nacrta, projektantskih prijedloga i rješenja, zagrebački ured u Radničkoj u kojem se trenutačno nalazi preko 100 ljudi, te tim od 30 ljudi u Oroslavju, vodi i nadzire cijelu gradnju i samo otvorenje na muzejskim lokacijama. Isti taj tim stoji i iza izrade svih eksponata i iluzija koje nastaju baš u Oroslavju otkuda dalje putuju na muzejske lokacije diljem svijeta. 

Izvor: Muzej Iluzija

Hrvatski potpis na globalnoj razini

Hrvatski predznak obilježava svaki dio poslovanja Muzeja Iluzija. Jedna od velikih posebnosti ovog koncepta jest i već spomenuta činjenica da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, u Oroslavju od strane predanog istraživačko-razvojnog tima koji kontinuirano raste. Upravo ti interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima svih Muzeja Iluzija da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan.

Izvor: Muzej Iluzija

Teo Širola iz Metamorfoze proglašen najboljim mladim menadžerom godine

O uspjehu Muzeja Iluzija i upravljanju Metamorfoze govori i činjenica da je Teo Širola, direktor tvrtke Metamorfoza koja upravlja mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta, odnio pobjedu u kategoriji mladog menadžera 2023. godine

Naime, Hrvatsko udruženje menadžera i poduzetnika (HUM) CROMA u veljači je dodijelilo mu je nagradu Menadžer godine za 2023. Ukupno je dodijeljeno 11 nagrada u različitim kategorijama i to menadžerima koji se ističu svojim poduzetničkim duhom, entuzijazmom i profesionalnim, etičkim i odgovornim poslovanjem. 

Tom prilikom Širola je poručio kako im je cilj, unatoč raznim izazovima tržišta, i dalje širiti, unaprjeđivati poslovanje, te zapošljavati nove ljude i ponuditi im mogućnost da iz Hrvatske rade na uspješnom globalnom projektu Muzeja Iluzija.

Izvor: Muzej iluzija

Ova priča o uspjehu nije samo inspiracija za poduzetnike i kreativce, već i dokaz kako dobra ideja, podržana strašću i predanošću, može iz male sredine prerasti u globalni pokret. 

Muzej Iluzija osvaja srca posjetitelja svih generacija, potvrđujući da čarolija uopće nije stvar prošlosti, nego sadašnjosti.

Izvor naslovne fotografije: Muzej Iluzija

#MUZEJILUZIJA #IZLOŽBA #IZLOŽBA STEREOTIPA

Preporučeni sadržaj