Brojke do kojih je ove godine, u svojoj sad već tradicionalnoj kampanji #ČuvajSvojeKraljevskeDragulje, došao Philips OneBlade poražavajuće su i ukazuju na to da muškarcima i dalje treba podsjetnik na važnost brige o zdravlju.
Ovog puta, brend koji iz godine u godinu osvaja društvene mreže i medije svojim kampanjama povodom Movembera, okupio je šest poznatih influencera.
Naime, kroz Instagram anketu, Adrian Krajcar, Pave Elez, Mirsad Kadić, Fran Lauš, Ivan Rado i Igor Jadan svoje su pratitelje pitali koliko često pregledavaju testise.
Od gotovo 4500 ispitanih, čak 56 % odgovorilo je da nikada nije obavilo pregled testisa dok se velikih 18 % ni ne informira o istom, ali planira. Samo 14.33 % ispitane publike bilo je na pregledu jednom, dok 11.67 % odlazi redovito, odnosno jednom godišnje. Brojke su to koje ukazuju na nedovoljnu edukaciju među muškarcima, ali i očitu tabuizaciju teme o kojoj se itekako mora pričati.
Osim teme očuvanja muškog zdravlja u cjelini, bolesti o kojima se želi podići svijest tijekom Movembera su rak prostate, pluća, debelog crijeva i testisa te poteškoće s mentalnim zdravljem, koje primarno uključuju depresiju i anksioznost.
Baš zato, najpoznatiji brijači uređaj za mladiće i muškarce htio je skrenuti pozornost na sve navedeno surađujući s mladim influencerima koji okupljaju veliku publiku i utječu na mlade “na kojima svijet ostaje”. Kako poznata poslovica ne bi postala tek floskula, OneBlade kao uređaj koji je stvoren i za lice i za tijelo, koji pruža dodatnu zaštitu i na područjima ispod pojasa poziva i na samopregled prilikom brijanja.
Upravo ta jednostavna i bezbolna metoda može biti korak koji život znači, stoga za sam kraj studenog, Philips One Blade još jednom šalje glasnu poruku muškarcima da čuvaju svoje kraljevske dragulje.
Izvor naslovne fotografije: Pexels