Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator
MENU

Budi DOBRO. Poveži CE.: kampanja koja dokazuje da su otvoreni razgovor i razumijevanje put prema međusobnom osnaživanju

Autor: Mamager Objavljeno: 18. rujna 2025.

Iako su razlike među generacijama uvijek prisutne, svi mi igramo istu igru: pokušavamo se razumjeti, povezati i pronaći zajedničku nit koja će nam pomoći da budemo manje usamljeni, manje frustrirani i puno otporniji na sve što život baca pred nas.

Autor: Mamager Objavljeno: 18. rujna 2025.

Cedevita je na svojoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju Budi DOBRO. Poveži CE., kojoj je cilj poticanje dijaloga, razumijevanja i boljeg povezivanja između generacija

Upravo kroz otvoren razgovor i razmjenu iskustava možemo graditi društvo u kojem se različitosti ne doživljavaju kao prepreka, već kao prilika za učenje, suradnju i međusobno osnaživanje, poručuju iz Cedevite. 

View this post on Instagram

A post shared by Cedevita (@cedevitagram)

Međugeneracijski dijalog kao ključ uspjeha mentalnog zdravlja

Svaka generacija donosi nešto novo - znanja, vještine, iskustva i poglede na svijet koji mogu učvrstiti međusobnu povezanost i obogatiti zajednicu. No ponekad među generacijama dolazi i do nerazumijevanja, najčešće iz neznanja i manjka komunikacije. Kako bismo se što bolje razumjeli, Cedevita je na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. pokrenula kampanju Budi DOBRO. Poveži CE. s ciljem poticanja dijaloga, razumijevanja i boljeg povezivanja između generacija. 

 

U kampanji se naglašava da upravo kroz otvoren razgovor i razmjenu iskustava možemo graditi društvo u kojem se različitosti ne doživljavaju kao prepreka, već kao prilika za učenje, suradnju i osnaživanje jedni drugih. Zbog ubrzanih digitalnih promjena, međugeneracijski jaz često prati i digitalni jaz te nerazumijevanje u komunikaciji koje je sve izraženije. 

„Generacijske razlike ponekad se čine nepremostive, no ovom kampanjom želimo podsjetiti na važnost dijaloga i ukazati da nas svaka generacija može naučiti nečemu vrijednom. Tek kada se bolje razumijemo, gradimo snažniji sustav podrške – zajedno lakše rješavamo izazove, stvaramo povezanije zajednice i optimističnije okruženje za sve nas“, izjavila je voditeljica razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.

Izvor: Cedevita

Kako izgraditi most između “malo morgen” i “YOLO” generacije?

Na edukativnoj platformi Budi DOBRO. Budi CE. građani mogu pročitati korisne savjete, ali i “preuzeti” Rječnik Generacije CE i prisjetiti se izraza koje su koristile generacije ‘80-tih, te naučiti neke od izraza današnjih mladih. 

Što misli tinejdžer kad kaže da je nešto „cringe“, a što misle roditelji, bake i djedovi kad kažu „malo morgen“? Što je POV, a što YOLO - to su samo neki od izraza koje mladi koriste u svakodnevnoj komunikaciji, a koji su našli svoje mjesto u Rječniku Generacije CE.

„Na prvi pogled može se činiti da su starije i mlađe generacije čiste suprotnosti, no zapravo nas povezuju slične životne situacije i iskustva – bilo da smo ih već prošli ili nas tek čekaju. Naravno da postoje i razlike, ali upravo one nas čine jedinstvenima, a naš način rješavanja neke nedoumice ili problema nekome može biti vrijedan izvor podrške. Vjerujem da je za međusobno razumijevanje i povezanost dovoljno pronaći zajednički jezik – jer kad se uistinu čujemo, postajemo i jedni drugima oslonac“, izjavila je psihologinja Gabrijela Ištuk. Posjetitelji na platformi Budi DOBRO. Budi CE. imaju mogućnost ostavljati savjete koji mogu pomoći drugim čitateljima, te tako sudjelovati u nagradnom natječaju, osvojiti vaučere za individualna savjetovanja s Gabrijelom Ištuk i pronaći Rječnik Generacije CE.

Izvor: Cedevita

Kampanja Budi DOBRO. Poveži CE. još jedan od brojnih edukativnih programa platforme Budi DOBRO. Budi CE., koja već pet godina podiže svijest o važnosti brige o mentalnom zdravlju. 

Izvor naslovne fotografije: Cedevita

#CEDEVITA #BUDI DOBRO BUDI CE #KAMPANJA #BUSINESS #GENERACIJE #GENERACIJSKERAZLIKE

Preporučeni sadržaj