MENU

Effie Europe 2025: Hrvatska marketing elita bira najbolje kampanje kontinenta

Autor: Mamager Objavljeno: 28. svibnja 2025.

Šest hrvatskih imena ulazi u elitni žiri Effie Europe 2025, natjecanja koje slavi ono što stvarno donosi rezultate. Hrvatska je ponovno dio važne business priče i to sa stilom.

Autor: Mamager Objavljeno: 28. svibnja 2025.

U industriji u kojoj svi nešto prodaju, rijetko tko zapravo zna što stvarno – djeluje. Upravo zato postoji Effie – globalni standard marketinške efikasnosti koji ne nagrađuje samo šarene reklame i viralne videe, nego konkretne rezultate. 

Čak šest domaćih stručnjaka zasjelo je za stol s najutjecajnijim imenima europske marketinške scene, kako bi odlučivali o tome koji projekti zaslužuju biti okrunjeni zlatom na Effie Awards Europe 2025. Nije ovo prvi put da Hrvatska ima svoje predstavnike, ali rijetko kad je broj bio ovako impresivan, a prisutnost ovako strateški raspoređena.

U žiriju velikoga natjecanja marketinške efikasnosti Effie Europe 2025 čak šestero hrvatskih predstavnika

Natjecanje Effie Awards Europe 2025 za cilj ima ujediniti europsku marketinšku zajednicu i istaknuti najefikasnije projekte, a u selekciji najboljih hrvatsku će marketinšku industriju predstavljati niz istaknutih imena: Marin Ostojić, Dunja Delić, Igor Vukasović, Dina Dretvić, Kristina Hustić i Kristina Bocak Gojun.

Europska udruga društava za tržišno komuniciranje (EACA) i Effie Awards Europe predstavili su listu marketinških lidera koji će birati najučinkovitije marketinške projekte u Europi. Među odabranima su i ove godine hrvatski stručnjaci, što ponovno potvrđuje ugled i važnost domaće struke unutar europske industrije tržišnog komuniciranja.

Izvor: HURA

Kako će izgledati ocjenjivanje?

Hrvatski stručnjaci i ove će godine sudjelovati u ocjenjivanju Effie Europe natjecanja u sve tri kategorije – Best of Europe, Multi-market & Positive Change, a evaluacija marketinških projekata odvijat će se u dva kruga.

U prvom krugu svoje će ocjene dati hrvatski predstavnici: Marin Ostojić (Creative Director, ZOO agencija), Dunja Delić (Marketing Director, Konzum) i Igor Vukasović (Corporate Communications Director, Hrvatski Telekom), koji će žirirati kategorije Multi-market & Positive Change. 

U drugom krugu, u kategorijama Multi-market & Positive Change, projekte će ocjenjivati Dina Dretvić (Executive Director & Head of Creative Strategy, Imago Ogilvy) i Kristina Hustić (Marketing Director, PIK Vrbovec), dok će u kategoriji Best of Europe dodatnu prosudbu u drugom krugu dati i Kristina Bocak Gojun (Marketing Communications Director, Podravka).

View this post on Instagram

A post shared by HURA! (@hura.hr)

Gotovo 150 članova žirija iz 25 europskih zemalja procjenjivat će širok spektar kvaliteta svake kampanje kako bi odredili koje će od njih postati finalistima te osvojiti nagradu. 

Popis žirija u cijelosti dostupan je na poveznici. 

Prijave na Effie Europe otvorene su sve do 13. rujna 2025., a više informacija o natjecanju nalazi se na službenim stranicama.

Effie Awards svjetska je nagrada tržišnog komuniciranja koja se dodjeljuje najučinkovitijim projektima iz cijeloga svijeta. Dodjelu nagrada Effie u Hrvatskoj na Danima komunikacija organizira HURA, a domaćim je oglašivačima to najvažnije natjecanje u industriji tržišnih komunikacija.

Izvor naslovne fotografije: HURA

#EFFIE EUROPE #BUSINESS

Preporučeni sadržaj