MENU

Jeste li digitalni rob? Cyborg antropologinja otkriva kako preuzeti kontrolu

Autor: Mamager Objavljeno: 25. ožujka 2025.

Cyborg antropologinja Amber Case uz podršku ENNA-e na Danima komunikacija otkriva kako dizajnirati digitalni svijet u skladu s čovjekom i smanjiti tehnološki stres.

Autor: Mamager Objavljeno: 25. ožujka 2025.

Naše vrijeme i pozornost postali su najvrjedniji resursi, a tehnologija se neprestano bori za njih – često na način koji nas umara, iscrpljuje i drži konstantno online. 

No, može li tehnologija ipak biti dizajnirana tako da nam olakša život, umjesto da ga preuzme? Odgovor na to pitanje donosi Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinja i jedna od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju, na Danima komunikacija, koji će se održati u Rovinju od 15. do 18. svibnja.

Izvor: Dani komunikacija

Vodič za stvaranje humanije digitalne budućnosti

Amber Case proučava odnos između ljudi i tehnologije, istražujući kako nas gadgeti mijenjaju – emocionalno, društveno i fizički. Svoju je karijeru posvetila traženju odgovora na pitanje kako tehnologija može raditi za nas, a ne protiv nas, a svoje uvide zabilježila je u knjigama Calm Technology i A Kids Book About Technology, koje služe kao vodič za stvaranje humanije digitalne budućnosti.

Ponosni smo što ENNA, kao grupa koja je okrenuta održivoj budućnosti i tehnologiji, donosi temu o kojoj moramo početi sve više govoriti. Naši slogani „Za sutra koje vrijedi“ i „Way to grow“ oslikavaju ideje o kojima će pričati i Amber Case – kako razviti tehnologiju koja nam čini dobro“, poručila je Dorotea Lazanin Jelenc, voditeljica korporativnih komunikacija i marketinga ENNA-e.

Na Danima komunikacija Case će održati predavanje Designing Calm Technology, u kojem će objasniti kako dizajnirati tehnologiju koja zna kada se istaknuti, a kada se povući u pozadinu – bez stalnih notifikacija, ometanja i digitalnog kaosa. Umjesto tehnologije koja nas iscrpljuje, predstavit će ideje o stvaranju rješenja koja poštuju našu pozornost i pomažu nam da budemo produktivni bez osjećaja preopterećenosti.

Što nas još sve očekuje?

Case će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet's Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom brending stručnjaku, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i Nikea; kao i Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. 

Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Izvor: Dani komunikacija

Svi  koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor naslovne fotografije: Dani komunikacija

#DANI KOMUNIKACIJA #DIGITALIZACIJA #TEHNOLOGIJA #KOMUNIKACIJA

Preporučeni sadržaj