Francuski paviljon u Zagrebu sredinom veljače postao je epicentar razgovora o svemu što oblikuje digitalni marketing danas: privatnosti podataka, ulaganjima u online kanale, regulativama koje utječu na industriju, ali i kreativnim iskoracima koji digitalni prostor pretvaraju u neiscrpno igralište mogućnosti.
Povod za to bilo je okupljanje IAB Croatia zajednice, koja obuhvaća više od 115 stručnjaka i predvodnika domaće digitalne scene, kako bi proslavili uspjehe, podijelili uvide i iscrtali smjerove budućnosti.
Bilo da ste poduzetnik koji pokušava pronaći pravi način oglašavanja za svoju nišu, marketing stručnjak koji traži nove trendove ili netko tko jednostavno voli pratiti digitalnu scenu, jedno je sigurno – digitalno tržište u Hrvatskoj nikada nije bilo uzbudljivije.


Digitalna elita u Zagrebu
IAB Croatia u proteklom se razdoblju istaknuo kao ključno središte domaćeg digitalnog ekosustava, okupljajući više od 115 članova – stručnjaka iz različitih područja digitalnog marketinga i oglašavanja.
Upravo je to svečano okupljanje članova, koja se održalo sredinom veljače u inspirativnom prostoru Francuskog paviljona u Zagrebu, bilo sjajna prilika za osvrt na dosadašnja postignuća i inspiraciju za nove iskorake u budućnosti, potvrđujući predanost IAB-a razvoju kreativnosti, edukacije i suradnje u sve dinamičnijem digitalnom okruženju.

Istraživanja, inovacije i napredak
Središnja tema okupljanja članova bila je DISCOVERY – prostor istraživanja, inovacije i zajedničkog napretka – prema istoimenom aktualnom edukativnom projektu IAB-a Croatia.
Neke od tema razgovora ovoga puta bile su i: MIXX Awards Croatia 2025, AI in Action, The Privacy Game, The DOOH Evolution, Online Media AdEx & Digital Investments te (Self)regulation & the Power of Influence.
Uz domaće digitalne lidere, okupljanje je ugostilo i umjetničku instalaciju Discovery in Form hrvatske umjetnice Ane Elizabet, stvarajući prostor za refleksiju, povezivanje te istraživanje novih perspektiva.

„IAB Croatia stabilizirao se kao etablirana i relevantna organizacija na tržištu, stoga – potaknuti dosadašnjim sjajnim inicijativama koje su iz njega nastale – nastavljamo skalirati digitalnu ekonomiju s još većim ambicijama, zajedničkim znanjima i, naravno, odvažnošću“, poručila je Dunja Ivana Ballon, direktorica IAB-a Croatia.

Ako ste dio digitalnog svijeta (a realno, tko nije?), vrijeme je da se pripremite. Brendovi koji shvate koliko su važne autentičnost, prilagodljivost i inovacija, bit će pobjednici u digitalnom marketingu budućnosti.
A ako još uvijek mislite da digital nije toliko važan, zapitajte se jedno – koliko ste puta danas skrolali po mobitelu?
Izvor naslovne fotografije: IAB Croatia