MENU

"Budi Melem" nova kolekcija s plemenitom svrhom: da svako dijete bude sretno!

Autor: Mamager Objavljeno: 4. srpnja 2025.

Nova „Budi Melem“ kolekcija ne samo da njeguje kožu, već i srce. Naime, dio prihoda od prodaje bit će doniran udruzi „RTL pomaže djeci“ kako bi svako dijete imalo priliku za sretno i bezbrižno djetinjstvo.

Autor: Mamager Objavljeno: 4. srpnja 2025.

Melem nam je oduvijek bio proizvod koji “ima dušu”, a sada pokazuju da imaju i srce. I to veliko. 

Nova „Budi Melem“ kolekcija standardno je nježna prema koži, a ukrašena je ilustracijama djece Melemovog tima. Naime, simboli sretnog, bezbrižnog djetinjstva vizualno ističu ovu kolekciju od redovne Melemove ponude i apeliraju na potrošače da „budu melem“ jedni drugima. Početkom prosinca, 5% prihoda od prodaje ove jedinstvene kolekcije, u cijelosti će se donirati udruzi „RTL pomaže djeci“. 

Izvor: Melem

Jer Melem je „melem“, a svako dijete treba biti sretno!

Djeca Melemovog tima ilustrirala su svoje sretno djetinjstvo, a crteže smo iskoristili za novo ruho Melemove najprodavanije kolekcije Dragocjena ulja. Crteži i natpis „Budi Melem“ daju joj plemenitu svrhu. Naime, od početka srpnja posebna „Budi Melem“ kolekcija će se prodavati ekskluzivno u prodavaonicama Konzuma, koji je ove godine odlučio sudjelovati u inicijativi te je kao partner podržao ovaj dobrotvorni projekt od čije se prodaje 5% prihoda u cijelosti donira udruzi „RTL pomaže djeci“.

Izvor: Melem

Simbolika crteža: Sretno djetinjstvo kao inspiracija

Kuća je simbol sigurnog, bezbrižnog odrastanja, bubamara donosi sreću, a mama voli tratinčice i nesebično dijeli ljubav. Šarene dječje ilustracije imaju i poruku, a djeca Melemovog tima žele da svako dijete bude sretno. Povrh toga, „Budi Melem“ kolekcija donosi topsellere za njegu osjetljivih usana, ruku i tijela, kao i mirisnu nježnost, ali i moćnu zaštitu od isušivanja. Spojivši iskrene osjećaje i iskrenu učinkovitost Melem kozmetike, i ove smo godine dobili prekrasnu priču koja donosi dobrobit onima kojima je pomoć najpotrebnija – našim najmlađima.

Izvor: Melem

„Koristim priliku zahvaliti Konzumu na uključivanju u projekt i velikoj podršci koju su dali putem plasmana „Budi Melem“ kolekcije na svoja prodajna mjesta“ 

izjavila je Anamari Halilović, brend menadžerica Melema i upraviteljica zaklade „Budi Melem“ te nastavila 

„Projekt je prošle godine ostvario izvanredan rezultat, udruga „RTL pomaže djeci“ je u potpunosti iskoristila donaciju i tako pomogla mališanima. Želja nam je da i ove godine „Budi Melem“ bude pokretač pozitivne promjene u društvu, sinonim za dobra djela i brigu za one najmlađe na kojima svijet ostaje. Budimo melem jedni drugima – baš kao što Melem brine o našoj koži, nježno i nenametljivo“

zaključila je Anamari.

Izvor: Melem

Važnost brige o zajednici

Udruga „RTL pomaže djeci“ i ove se godine pokazala kao idealan partner projektu. Zahvaljujući svom dugogodišnjem profesionalnom radu i transparentnom poslovanju, a kroz podršku projektima neprofitnih organizacija koje se bave djecom diljem Republike Hrvatske, Udruga ima izvrstan uvid u to gdje je pomoć najpotrebnija. Uz bezrezervnu podršku Konzuma, „Budi Melem“ kolekcija će se prodavati od srpnja u svim Konzumovim prodavaonicama, kao i na www.konzum.hr. Sva će se prikupljena sredstva donirati putem zaklade „Budi Melem“ udruzi „RTL pomaže djeci“ početkom prosinca, za pomoć radu udruge.

I da, nemojte zaboraviti biti melem jedni drugima. 

Izvor naslovne fotografije: Melem

#MELEM #BUDIMELEM #KAMPANJA

Preporučeni sadržaj