Ledo je puno više od giganta s frižiderima po dućanima. On je kulturna referenca, zajednički nazivnik generacija i neizgovoreni saveznik svakog roditelja kad klinci počnu kukati. Ali danas, kada potrošači postaju sve skeptičniji prema brendovima, autentičnost je valuta koja vrijedi više od svih viralnih videa.
Ova kampanja nije samo marketinška dosjetka. To je emocionalni throwback, društveni komentar i gastronomski hommage u jednom. Ledo je odlučio udariti ravno u naša srca — tamo gdje se sladoled ne jede, nego pamti. I to ne slučajno.

Bezvremenske ikone koje su povezivale generacije danas su relevantnije nego ikad
Ledo, sinonim za kvalitetu i tradiciju u svijetu sladoleda, pokreće novu kampanju pod nazivom Ledo legende koja slavi bezvremenske brendove koji su obilježili generacije potrošača.
Ovom kampanjom Ledo donosi jasnu poruku: u svijetu koji se neprestano mijenja tradicija, pouzdana kvaliteta i nezaboravan okus ostaju temelji na kojima se izgrađuju povjerenje, relevantnost i dugotrajan užitak.
Bez obzira na prolazne trendove, Ledovi proizvodi ostaju simbol autentičnog užitka koji nadmašuje vrijeme povezujući generacije i donoseći siguran izbor za modernog potrošača.

Legendarni brendovi – ikone koje traju
Ledove legende brendovi su koji su stvorili povijest sladoleda u regiji: Kornet, Silk Milk, Snjeguljica i Njofra. Svaki od njih ima priču koja nadilazi onu o sladoledu – postali su simboli trenutaka, uspomena i obiteljskih okupljanja.
Kornet, s nezaboravnim vaflom i raznolikim okusima, bio je i ostao heroj ljetnih dana, omiljeni užitak koji bi na licima svih izmamio osmijeh.
Silk Milk je sladoled koji je odrastao s mnogima, donoseći u svaki zalogaj savršenu ravnotežu voćnog okusa jagode i kremaste vanilije.
Omiljena Snjeguljica, zahvaljujući kombinaciji nježne i kremaste vanilije s čokoladnim preljevom, i Njofra, sladoled dodatno obogaćen posipom od hrskavih komadića cornflakesa, svojim okusima uvijek pomalo nostalgično vraćaju u bezbrižnost djetinjstva.
Ovi proizvodi više su od simbola Ledove kvalitete, oni predstavljaju emotivnu povezanost s potrošačima koja traje desetljećima.

Novi okusi za novo vrijeme
Kampanjom Ledo legende ne slavi se samo prošlost nego i novitete koji unose svježinu i uzbuđenje u Ledovu ponudu, baš kao što to čini Kornet Tiramisu, novi sladoled u kornetu jedinstvenog okusa tiramisua, koji spaja mascarpone i caffe latte s mekanim gornjim preljevom okusa cappuccina upotpunjenim hrskavim komadićima kakaa, stvarajući nevjerojatan doživljaj za sva osjetila.
S druge strane, novi Silk Milk Sandwich spremno odgovara na izazove modernog potrošača: u obliku je praktičnog sladolednog sendviča, osiguravajući isti kremasti mliječni užitak sladoleda od vanilije s preljevom od jagode kao poznati sladoled na štapiću.
Zahvaljujući brojnim upitima potrošača, Ledo s velikim zadovoljstvom najavljuje veliku novost – stiže Njofra Punč Multipack! Omiljeni sladoled na štapiću spaja poznati okus punča s preljevom od kakaa i hrskavim posipom od komadića cornflakesa. Ovaj praktični multipack od šest komada sladoleda pruža još više prilika za druženje jer prave Ledo legende uvijek su nadohvat ruke, spremne za dijeljenje s dragim ljudima.

Legende se ne stvaraju lako
“Ledo kampanjom Ledo Legende pokazuje kako kontinuirano, već gotovo 70 godina, ima snagu, odvažnost i kreativnost da stvara proizvode koji povezuju generacije, a s njima i uspomene koje traju. Brendovi koji su obilježili prošlost i danas su snažni, relevantni i inovativni, a novi proizvodi unose svježinu u Ledovu ponudu te dodatno potvrđuju da Ledo neprestano raste i prilagođava se potrebama tržišta”, ističe Emina Kadić, menadžerica proizvoda klastera Adriatic tvrtke Ledo Plus.
Zahvaljujući svojoj neprijepornoj kvaliteti neki od tih proizvoda nadrastu vrijeme i trendove i prerastu u legende. A legende se ne stvaraju lako.

Ledo je odabrao biti vječan, ne trendi. I baš zato, ostaje i trendi i vječan. Legende to mogu.
Izvor naslovne fotografije: Pexels