Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) u suradnji s Expedia Group pokreće novu promotivnu kampanju usmjerenu na američko tržište, ciljajući na pozicioniranje Zagreba kao kulturno bogate i održive destinacije koju vrijedi otkriti i doživjeti.
Kampanja usmjerena na kulturu i održivost
TZGZ, u suradnji s Expedia Group – jednom od najvećih svjetskih online putničkih agencija – pokrenula je novu promotivnu kampanju usmjerenu na tržište Sjedinjenih Američkih Država. Kampanja, koja je započela u rujnu i trajat će tri mjeseca, uključuje izradu posebne landing stranice i display oglašavanje, s naglaskom na kulturu i održivost Zagreba. Cilj je dodatno pozicionirati hrvatsku metropolu kao jednu od zelenijih i kulturno bogatijih europskih destinacija te inspirirati putnike da je otkriju i dožive na autentičan način.

Američko tržište kao ključni segment
„Tržište SAD-a naše je najvažnije emitivno tržište, a gosti iz Amerike već su godinama prvi po ostvarenim turističkim rezultatima u Zagrebu. U dosadašnjem dijelu godine bilježimo porast od 3% u noćenjima s američkog tržišta, što jasno pokazuje kako kontinuirane kampanje i stalna prisutnost na ovom tržištu daju rezultate. Nastavljamo s promocijom jer vjerujemo da upravo održivost, kultura i autentičnost ponude najbolje odgovaraju očekivanjima američkih gostiju,”
istaknula je direktorica TZGZ-a, Martina Bienenfeld.
Uspješna suradnja TZGZ-a i Expedia Group
Nova kampanja temelji se na postojećem uspješnom partnerstvu između TZGZ-a i Expedia Group. Inicijativa iz 2023.–2024. usmjerena na tržišta SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva donijela je snažne rezultate: broj putnika porastao je za 6%, broj noćenja za 11%, a ukupna vrijednost rezervacija za 18%. Potražnja je dosegla vrhunac između ožujka i lipnja 2024., pri čemu je Zagreb nadmašio rezultate iz 2023. godine.

Izjava Expedia Group o kampanji
„Oduševljeni smo partnerstvom s Turističkom zajednicom grada Zagreba kako bismo privukli još više američkih turista u prekrasnu hrvatsku metropolu“,
izjavila je Jennifer Andre, globalna potpredsjednica za razvoj poslovanja, Expedia Group Advertising i dodala:
„TZGZ je već ostvarila izvrsne rezultate koristeći našu mrežu turističkih medija za povezivanje s putnicima diljem svijeta, ističući Hrvatsku kao izvanredno odredište. Ova kampanja nadograđuje taj uspjeh s ciljem dodatnog podizanja svijesti o ljepoti Zagreba i njegovim naporima na području održivosti.“
Dugoročna strategija TZGZ-a na međunarodnim tržištima
Ovakve kampanje predstavljaju važan dio dugoročne strategije TZGZ-a u promociji Zagreba na međunarodnim tržištima, pri čemu se američko tržište ističe kao ključni zbog svoje veličine, potencijala i kontinuiranog rasta interesa za Zagreb i Hrvatsku.
Izvor naslovne fotografije: Sanjin Kastelan