MENU

Power couple intervju: Josipa Bračanov Jo i Adnan Mehmedović Medo

Autor: Mamager Objavljeno: 13. veljače 2025.

Biti power couple u 2025. znači više od luksuznih putovanja i couple goals fotki. No, naši sugovornici Josipa Bračanov Jo i Adnan Mehmedović Medo imaju čak i to. Pročitajte tko je CEO u njihovom domu, tko se prvi ispriča kada poslovna rasprava postane preosobna i kada bi njihov odnos bio hashtag, koja bi to riječ bila.

Autor: Mamager Objavljeno: 13. veljače 2025.

Danas moć nije samo u bogatstvu ili slavi. Moć je u slobodi, autentičnosti i međusobnoj podršci. Biti power couple ne znači da morate imati milijune na računu ili savršen Instagram feed. Pravi moćni parovi su oni koji se zajedno razvijaju, podržavaju i grade nešto što traje. Zato, ako ste s nekim tko vas motivira da budete bolja verzija sebe, tko dijeli vaše snove i vizije – čestitamo! Već ste na putu da postanete next-gen power couple.

Kada smo u potrazi za special edition priči povodom Valentinova tražili inspirativne parove koji uspješno spajaju privatan život i zajedničko poslovanje, bilo je odmah jasno tko je sve na našoj listi. 

Zato, donosimo prvi od nekoliko mini intervjua koje smo proveli s game changer parovima. Zavirite u zanimljivu poslovno-privatnu priču Josipe i Mede koji zajedno organiziraju evente, partyje i suvlasnici su uspješne kreativne agencije 4amagency.

M: Tko u vašem timu češće donosi odluke?

Jo: Imamo jasno podijeljene uloge i svatko donosi odluke za svoj sektor. Kad radimo projekte poput festivala, gdje nam se zadaci preklapaju, pobjeđuje ona odluka koja je najracionalnija i najzdravija za projekt – čija god bila. Imamo iste ciljeve i nema mjesta egu, što je svima u agenciji jasno.

Medo: Kod etabliranih, in-house projekata koji idu već godinama, godišnje planove, strategiju i business development radim ja. Svaki drugi projekt koji nastane unutar agencije ili klijent i projekt kojeg netko iz tima dovede, on sam i vodi. I to je super stvar jer kao agencija pokazujemo agilnost, uloge i odgovornosti unutar projekta se mijenjaju. Naravno, svatko daje svoju ekspertizu u projekt, ali project manager ili onaj koji donosi odluke danas mogu biti ja, sutra Josipa, prekosutra moj brat Miro. Na taj način se učimo biti sa obje strane projekta, prihvaćati odluke drugog i iste podržavati. 

M: Tko je veći perfekcionist, a tko "Ajde, dobro je, šalji"?

Jo: Kako u čemu! Kad su u pitanju tekstovi, vizuali i sitni detalji za klijente, definitivno sam ja ta koja secira sve, prepravlja... Medo, s druge strane, uvijek ima širu sliku i pazi kako sve djeluje u cjelini. Medo zna procijeniti koji su detalji važni, koji ne, a ja vjerujem da su detalji ti koji te izdvajaju i čine razliku u odnosu na druge evente. I tu se odlično nadopunjujemo. U suštini, oboje smo perfekcionisti – samo na različitim razinama.

Medo: Vizualni dojam, sadržaj, glazba i jasne poruke kroz svaki projekt su nam izuzetno svima bitne, tako da smo na tim temama svi perfekcionisti. Josipa je najdetaljnija kod sponzorskih i medijskih obveza te kod ispunjenja svih obećanja prema trećim stranim toliko da uvijek želi isporučiti više od dogovorenog. Meni je bitan faktor da se svi na eventu dobro osjećaju, zadovoljstvo posjetitelja i konzumenta kao i zabava. Bitno mi je da svaki projekt ima svoju unikatnu atmosferu koja se ne može replicirati ili kopirati. U svim segmentima prije tog koraka "ajde, dobro je, šalji" tražimo kratak i brz osvrt međusobno jer svatko od nas ima taj drugi pogled koji projektu daje posebnost. Ono što je naš forte jer smo svi obitelj unutar agencije je ta strast koju imamo na svakom projektu koji radimo. Ne postoji odrađivanje niti jednog projekta. Svi jednako potežemo, nitko nikoga ne mora vući, podsjećat ili provjeravat. Kad se zadaci na projektu definiraju, ja do kraja projekta ne moram ništa više nikoga pitat niti provjeravat.

M: Čija ideja je bila bolja, a niste to odmah priznali?

Jo: Medo je taj koji dolazi s ključnim i strateškim idejama i projektima – i tako već 25 godina. Ja ih nadograđujem i razrađujem s novim detaljima. Ajmo reći da su njegove ideje često temelj, a moje daju završni touch.

Medo: Ja ponekad ne vidim što je pisac htio reći s nekom idejom, a izrazito znam biti tvrdoglav kad se radi o mojoj ideji. S preko 20 godina razvio sam dobar unutarnji osjećaj kod brainstorminga ideja i stvaranja novih brendova. Sve mogu vizualizirati jako dobro, osjetim da li će ta ideja postat uspješan projekt ili neće. S moje strane razvio sam kroz vrijeme svoj prostor i vrijeme te uvjete u kojima dolazim do ideja. Moram biti sam, uz određenu glazbu i pjesme, polumračnom prostoru ili kada izlazim van u klub sam, i čujem neku pjesmu koja mi otvori taj "idejni prostor" u glavi. Obožavam stvarat brendove. Osjećam jako dobro publiku i target, kome se obraćam, vidim nedostatke i rupe na tržištu, sceni ili u prostoru.

View this post on Instagram

A post shared by Josipa Bračanov Jo (@jogirlboss)

M: Tko je CEO u privatnom životu?

Jo: Kod kuće sam ja CEO, Medo je COO. Ja donosim strateške odluke (ja odlučim da za vikend idemo na skijanje), a on ih operativno provodi (odvede nas na skijanje). Malo se šalim, ali odgojena sam u obitelji snažnih žena bez ijednog muškarca, tako da sam gledala kako žene drže ne tri, nego četiri kantuna kuće i vješto upravljaju svime. Ali budimo realni, pravi i jedini CEO je naš toddler.

Medo: Definitivno Josipa. Ako bi to slikovito opisao kroz maratonsku utrku - Jo prva starta, nosi štafetu do sredine utrke. Pobjeđuje sve okolnosti, a onda ja nastavim do cilja u istom ritmu.

M: Što vam više digne tlak – poslovni deadline ili ostavljanje prljavih šalica po stanu?

Medo: Meni treba da što prije negdje krenem, startam s nečim. Outgoing sam lik koji stalno mora biti u pokretu i dinamici. Potreban mi je sadržaj i akcija. Ako toga nemam, postanem nervozan. Poslovni deadlines me ne muče, a Jo digne tlak kad prljavu šalicu ne spremim u suđericu, već stavim u sudoper haha.

Jo: Iza mene su godine i godine meditiranja i dubokog disanja pa napokon mogu reći da mi malo toga diže tlak. Osim, naravno, prljave šalice u sudoperu umjesto perilici suđa.

M: Tko se prvi ispriča nakon poslovne rasprave koja je postala preosobna?

Jo: Medo se uvijek ispriča prvi – bio kriv ili ne. Ja odmah nakon njega – bila kriva ili ne. Naše rasprave su ponekad burne, ali sve riješimo odmah, bez ostavljanja repova i guranja pod tepih. Kako se posvađamo, tako se i pomirimo, bez drame – jer nam je fokus uvijek na rješenju. Vjerujem u srodne duše, a Medo je moja. Zajedno smo prošli puno toga, i lijepog i ružnog, i sigurna sam da nas čeka još mnogo izazova. Ali na kraju dana, ono što nas uvijek drži i vodi kroz sve je ljubav.

Medo: Često debatiramo oko projekata i ideja, a ako rasprava pređe granice vrlo brzo se i vrati unutar granica. Uz trenutak predaha, sve se vrati na početne postavke. Meni nekad jer instantno izbacujem misli bez promišljanja, dođe sve i sjedne u glavu dan iza rasprave  pa shvatim i priznam da nisam bio u pravu. Ako i ne priznam, onda drugi dan samo napravim i odradim prema mišljenju Jo, jer shvatim da nisam bio u pravu. 

M: Kad bi vaš odnos imao hashtag, koji bi bio?

Jo: #PowerPartyCouple

Medo: #justdoit

View this post on Instagram

A post shared by Adnan Mehmedovic Medo (@medozg)

M: Koja je najjača life hack navika koja vam pomaže da ne pregorite?

Jo: Radimo ono što volimo i radimo najzabavniji posao na svijetu; nismo još pregorili i nadam se da nećemo. Ima boljih i lošijih dana, ali uvijek znamo svoje mogućnosti i granice. Nemamo pravila tipa “ne pričamo o poslu iza 17 h” – posao je dio našeg identiteta i često se naše najbolje ideje rode upravo za večerom. Ne smatramo da su posao, rad ili novac tabu teme. Ali izgrađene smo osobe i bez karijera – znamo tko smo i kad nije radni dan i kad nismo u vrevi događanja. Putovanja su nam svojevrsni hack - kad je intenzivni period, primjerice prosinac, uvijek nakon svih evenata odemo na daleki put u siječnju. Nakon proljetnih evenata i PR kampanja, dođe ljeto kad pobjegnemo na nekoliko mjeseci u moju rodnu kuću u Šibenik gdje vlada jedan posebni mir i napunimo baterije. 

Medo: Glazba, ranojutarnji trening, obitelj, putovanje i izlazak, dobra klopa, ljeta u Šibeniku. 

M: Da vam netko hakira poslovni WhatsApp chat, što bi prvo pročitao?

Jo: Kad je montaža?

Medo: Montaža, demontaža, tko DJ-ira? Ima kave u uredu?

M: Koji je vaš guilty pleasure kad vam posao postane previše? 

Jo: Pošto imamo 4-godišnjaka koji ne staje, a nažalost nemamo bake i djedove, naši vikendi, kao ni vrijeme nakon posla nisu odmor u pravom smislu riječi, pa si ja tako često petkom uzmem dan za sebe dok je malac u vrtiću; odem na masažu, neki tretman, čitam knjige, bingeam serije, šećem psa ili samo buljim u zid i jedem slatko. 

Medo: Netflix od trenutka kad malac zaspe uz bananu s maslacem od kikirikija.

Izvor fotografija: Marko Lopac

#POWER COUPLE #VALENTINOVO #INTERVJU #JOSIPA BRAČANOV JO #ADNAN MEHMEDOVIĆ MEDO

Preporučeni sadržaj