Ako ste ikad stajali u nekom već sto puta viđenom konferencijskom prostoru, s mlakim kanapeima i PowerPoint prezentacijama koje izgledaju kao da ih je radio nečiji rođak iz 2008., onda znate da većina korporativnih evenata pati od kroničnog nedostatka duše. Sve je profesionalno, a nitko se zapravo ne zabavlja.
I tako je važno da odmah na početku naglasimo kako dobra organizacija nije dovoljna. Danas vam treba event koji je miks lijepog, funkcionalnog, inovativnog i zabavnog. To znači: oštar koncept, emotivna priča, besprijekorna izvedba i pokoji trendi element koji milenijalci vole.
U skladu s tim, popisali smo pet trikova koji će vaš korporativni event izvući iz zone prosjeka i parkirati ga na teritorij „pričat će se o tome još mjesecima“.

1. Pronađite „glad“ iza eventa i nahranite je konceptom
Većina evenata promaši zato što nemaju jasan storytelling.
Brendovi kažu: „Želimo networking“.
Publika kaže: „Želim da mi netko konačno kaže nešto konkretno.“
Organizatori kažu: „Samo da sve prođe ok.“
A pravi event za pamćenje zapravo počinje pitanjima: Što ljudima stvarno fali? Što ih muči? Što ih pokreće?
Primjerice, ako radite event za umorne roditelje i poduzetnike, dajte im slow morning lounge zonu prije početka programa. Ako radite event za IT ekipu, ubacite kreativni bug clinic gdje mogu razmijeniti mini savjete u formatu brzih sesija. Zvuči jednostavno? Možda, ali skoro nitko to ne radi.

2. Hrana koja ima smisla
Ako postoji mina za dobar event, to je loša hrana. Hrana je baza od koje sve kreće. Mame i tate to znaju. Milenijalci to znaju. Poduzetnici to znaju. I Placa Catering to zna. Nitko ne želi jesti hranu koja izgleda kao da se umorila prije gostiju. Zato je njihova ekipa još u listopadu "otvorila Božić" u restoranu Fidel Gastro. To znači da nisu samo servirali blagdanski meni, nego i lekciju o planiranju, emociji i biznisu.
U 2025. publika očekuje:
- lokalne proizvođače (jer autentičnost, duh zajednice, manje floskule, više okusa)
- mini porcije s velikom osobnošću
- živopise barske stanice (kava kao umjetnost, čajevi koji mirišu na zimu, craft tonici…)
Dakle, hrana ne mora biti fancy, ali mora biti stvarno dobra. Placa Catering to najbolje zna.



3. Napravite program koji ima ritam
Jedna od najvećih prevara korporativnog svijeta je da duži i bogatiji program znači veću kvalitetu. Ne znači. Činjenica je da ljudi danas imaju „TikTok mozak“ i to je realnost s kojom moramo naučiti živjeti. Dakle, ako program nema dinamiku, izgubljeni ste.
To možete postići tako da kombinirate:
- kratke, moćne micro talks od 7–10 minuta
- radionice u malim grupama
- interaktivne mini pauze
- soft zones gdje se ljudi povuku i prerađuju ideje
Dodatni Hint: ako se sudionici osjećaju dobro, a ne znaju zašto, program je odlično napravljen.

4. Napravite jedan WOW trenutak
Ništa ne ubija event kao pretrpavanje idejama. Dovoljno je imati samo jedan trenutak koji se pamti.
To može biti:
- neočekivano otvaranje programa (glazbeni nastup, interpretacija, mini performans)
- immersive instalacija koja priča priču brenda
- gost koji nije „tipični predavač“ (novinar, chef, psiholog, glazbenik, sportaš…)
- touchpoint gdje sudionici stvaraju nešto zajedno
WOW efekt nije nikakav skupi trik, nego emocionalni moment koji pogodite u pravo vrijeme. Ljudi se ne sjećaju rasporeda, ali se baš uvijek sjećaju osjećaja koji ste u njima izazvali.

5. Uvedite personalizaciju
Zaboravite generičke torbe, olovke i blokove. To nitko ne želi. Ljudi žele nešto što doista ima smisla.
Primjerice, to biste mogli postići uz personaliziranu dobrodošlicu svakom gostu, digitalni profil koji daje preporuke koga upoznati na eventu ili mini poklon koji prati trendove (npr. aroma roll-on za stres, craft čokoladica, mini higijenski kit za roditelje „u pokretu“ i sl.) Imajte na umu da personalizacija ne znači pokazati da ste trošili više, nego da ste razmišljali dublje.

Da se razumijemo, dobar korporativni event ne nastaje slučajno. To nije samo logistika, niti skup ljudi u konferencijskoj sali. To je iskustvo koje se dizajnira s istim žarom s kojim se kuha dobra večera ili planira obiteljski ritual.
Dakle, ako želite event koji ljudi pamte, ispričajte im dobru priču, poštujte uzvanike i ne bojte se biti hrabriji, topliji, iskreniji.
I ne zaboravite, najbolji eventi nisu oni na kojima je sve savršeno, nego oni na kojima se ljudi osjećaju kao da je taj trenutak stvoren baš za njih.
Izvor naslovne fotografije: Placa Catering










