Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator
MENU

Nova suradnja koja spaja održivost i autentičnu komunikaciju

Autor: Mamager Objavljeno: 3. listopada 2025.

Partnerstvo koje potvrđuje snagu agencije u stvaranju trajne društvene vrijednosti

Autor: Mamager Objavljeno: 3. listopada 2025.

Agencija Komunikacijski laboratorij započela je suradnju sa švedskim outdoor brendom Fjällräven, globalno prepoznatim po više od pola stoljeća tradicije u stvaranju proizvoda koji spajaju održivost, izdržljivost i kvalitetu. Suradnja obuhvaća strateško planiranje i savjetovanje, odnose s medijima te podršku u organizaciji evenata.

Održivost i dosljednost kao temelj povjerenja

Kroz iskustvo rada s Fjällrävenom, Komunikacijski laboratorij dodatno potvrđuje svoju poziciju agencije koja razumije kako održivost i dosljednost u komunikaciji grade povjerenje i lojalnost. Takva praksa primjenjuje se i na druge projekte, čime se osnažuje standard cijele industrije i podiže vrijednost rada s klijentima koji dijele slične principe.

Izvor:  Fjällräven

Filozofija Fjällrävena: priroda i smisleni dijalog

Fjällräven, brend čija je filozofija usmjerena na uživanje u prirodi, pokazuje koliko je smisleni dijalog s dionicima važniji od kratkoročnih rezultata. Upravo u toj vrijednosnoj podudarnosti leži snaga nove suradnje.

Emocija, zajednica i dugoročne priče

„Fjällräven je brend koji pokazuje kako dosljedna i autentična komunikacija može graditi povjerenje koje traje godinama. Nama je iznimno važno što već prve aktivnosti, poput Fjällräven Traila, pokazuju koliko su ljudi u Hrvatskoj jedva čekali da brend dođe na naše tržište. Velik odaziv, stvaranje communityja, ali i emocija koje su se tamo osjetile najbolji su dokaz da suradnja s Fjällrävenom nije klasičan poslovni projekt. Vjerujemo da ćemo zajedno stvarati priče koje ostavljaju dugoročni trag - i na zajednici, i na tržištu, i na nama kao agenciji“

izjavila je Manuela Šola, vlasnica i osnivačica Komunikacijskog laboratorija.

Izvor: Komunikacijski laboratorij

Fjällräven u Hrvatskoj: autentična priča važnija od prodaje

„Otvaranjem trgovine u Zagrebu vidjeli smo koliko ljudi u Hrvatskoj zapravo živi outdoor kulturu i koliko su čekali naš dolazak. Taj interes nam je jasan već godinama kroz online prodaju, ali sada ga osjećamo i uživo. Zato nam je važno graditi brend dugoročno i na pravi način, kroz autentičnu priču, a ne samo kroz prodaju. Komunikacijski laboratorij odabrali smo jer razumije našu filozofiju i zna kako prenijeti ljubav prema prirodi i odgovornost prema njoj, što je srž Fjällrävena“

dodaje Harald Heim, glavni operativni direktor Fenix Outdoor Emerging Markets EMEA, pod čijim je okriljem Fjällräven.

Komunikacija koja nadilazi tržište i stvara društveni utjecaj

Ova suradnja još jedna je u nizu potvrda da Komunikacijski laboratorij kao agencija kroz snažne priče i vrijednosno usklađene partnere stvara komunikaciju koja nadilazi tržišne okvire i gradi trajni društveni utjecaj.

Izvor naslove fotografije: Fjällräven

#FJALLRAVEN #KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ #SURADNJA #BUSINESS

Preporučeni sadržaj