MENU

Ovo je kampanja koja je pomela konkurenciju na Effie Awards Croatia 2025!

Autor: Mamager Objavljeno: 19. svibnja 2025.

Ako ste mislili da su pivo i prevencija bolesti dva odvojena svijeta – razmislite opet. Jer upravo je ta neobična, ali genijalna kombinacija donijela Grand Prix na ovogodišnjim Effie Awards Croatia 2025 – najvažnijem nacionalnom natjecanju koje ne nagrađuje samo ljepotu spota ili viralnost TikTok videa, već nešto mnogo konkretnije: rezultate.

Autor: Mamager Objavljeno: 19. svibnja 2025.

Na Danima komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije.

Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine. 

Izvor: Dani komunikacija

Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt Budi hrabar, budi zdrav u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.

Uz pobjednički projekt, nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jesu:

Izvor: Dani komunikacija

Srebrnu nagradu osvojili su:

View this post on Instagram

A post shared by DK Festival (@danikomunikacija)

Dodijeljene su i brončane nagrade:

View this post on Instagram

A post shared by DK Festival (@danikomunikacija)

Za selekciju najkvalitetnijih projekata zaslužan je stručni žiri koji su, uz predsjednicu žirija Kristinu Hustić (PIK Vrbovec), žiri će sačinjavati još 30 stručnjaka i stručnjakinjaIva Ančić (A1 Hrvatska), Majda Babić (Nielsen), Ela Barić (Radenska Adriatic), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Vice Božić (GoAds), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Dunja Delić (Konzum), Helena Erceg (Improve), Maja Eškinja (Plodine), Petra Gajica (PINK MOON), Anamarija Horaček (MMB Media Agentur), Marija Jakeljić (BrownFox), Zrinka Jugec (Addiko Bank AG), Iva Kaligarić (Señor), Nada Kaurin Knežević (Sveučilište Algebra Bernays), Ana Končić Šebek (Prima namještaj), Željka Martinović (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), Igor Mesarić (ZOO agencija), Irena Petek (Real grupa), Zvonimir Pelko (JGL), Tatjana Rajković (Kabinet 3C), Jelena Slade Šilović (Atlantic Grupa), Ivica Skočić (McCann Zagreb), Zvonimir Seki (Franck), Jasenka Talapko Blažević (BBDO Zagreb), Josip Tvrtković (Valicon), Vesna Vlahović Dašić (Co-brain), Tea Silvia Vlahović Mlakar (Bruketa&Žinić&Grey), Julijana Vrbanek (Pro media group) i Danijel Štih (GroupM).

Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Kristina Hustić (PIK Vrbovec) poručila je: 

"Velika mi je čast bila ove godine predsjedati žirijem Effie Awards Croatia i iz prve ruke svjedočiti iznimnoj razini kvalitete, stručnosti i strasti koju su prijavljene kampanje pokazale. Broj prijava i angažman svih sudionika jasan su pokazatelj da marketinška industrija u Hrvatskoj ne samo da napreduje već i postaje sve sofisticiranija u razumijevanju kako kreativnost mora biti snažno povezana s mjerljivim poslovnim rezultatima."

Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

Izvor naslovne fotografije: Dani komunikacija

#DANI KOMUNIKACIJA #BUSINESS #GRAND PRIX #EFFIE AWARDS CROATIA

Preporučeni sadržaj