Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator
MENU

Trgovina & popis: Je li ovo realnost muške kupovine?

Autor: Mamager Objavljeno: 3. prosinca 2025.

Kad muškarac ide u dućan, popis je jasan, a rezultat? Pogledajte kako se naš Tatager snašao u trgovini i je li kupio baš sve s popisa.

Autor: Mamager Objavljeno: 3. prosinca 2025.

Nije šala, kupovina hrane izgleda drugačije kad iza nje stoje očekivanja, stres i tisuću mikroodluka. I dok i dalje vladaju stereotipi o ženi koja uvijek ima popis u glavi i o muškarcu koji nije u stanju donijeti kući sve s popisa za kupnju, stvarnost u kućanstvu nosi ozbiljnije posljedice - financijske, nutritivne i emocionalne.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić

Muškarci u dućanu: mitovi i stvarnost

Iako svi slušamo o pričama da muškarci „samo dođu, kupe i odu“ dok žene „šopingiraju i istražuju", stvarnost je, naravno, kompleksnija. Mnogi muškarci do dućana dolaze s dobrim namjerama i lošim memorijama pa pokušavaju optimizirati vrijeme, izvršiti zadatak, vratiti se obitelji.

Problem nastaje kada multitasking i kognitivno opterećenje preuzmu volan: bez jasnog popisa, odluke postaju impulzivne, zaboravljamo ključne stavke, kupujemo dvostruko ili uzmemo instant rješenje.

View this post on Instagram

A post shared by Mamager (@mamager.hr)

Zašto je popis toliko bitan?

Popis za kupovinu nije samo praktičan trik, on je kognitivni alat. Kad stavimo obaveze na papir ili u app, oslobađamo radnu memoriju. To je pametni move za mozak koji svakodnevno balansira između posla, djece i beskrajnih notifikacija. 

Psihološki, popisi smanjuju prospective memory propuste, odnosno onu iritantnu vrstu zaborava kad si bio siguran da ćeš kupiti pelene, a ipak se vratiš iz dućana bez njih.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić

Kako bismo istražili mušku logiku i navike u trgovini, poslali smo našeg Tatagera u dućan. Upute mu je dala supruga. 

Što je na kraju kupio? 

Je li donio sve s popisa i koliko je puta nazvao ženu? 

Ovaj video je za sve tatagere koji se gube među policama, ali nikad ne odustanu. Za one koji gube popis na putu do dućana, ali ga ipak nađu. Za heroje koji, iako ne kupe sve s popisa, daju sve od sebe.

“Trgovina & popis” je oda činu odlaska u trgovinu i priznanje svim Tatagerima koji su se borili za mjesto na blagajnama i među policama. Jer kao da svaki put nešto zaiskri u njihovom glavama kad ona kaže: “Ljubavi, treba u dućan.”

EMBED VIDEO

Tatager popis za dućan

Na Tatager popisu bilo je:

Borotalco MEN Dry

Moramo priznati, postoji nešto moćno u spreju koji ima onu čistu, suptilnu muškost, osjećaj da iza svakog pakiranja stoji čovjek koji brine o higijeni jednako kao i o obitelji. To je Borotalco MEN Dry. Ono što tvrdimo je da dobar miris ne rješava kaos, ali ga čini podnošljivijim.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Čips

Kupnja čipsa u Studencu je dokaz da tatine odluke u trgovini spadaju u kategoriju “instinktivno preživljavanje”. To je hrskava hrana za dušu modernog oca. On ga kupi kad shvati da je zaboravio važne stvari s popisa, ali ne izgleda kriv dok to objašnjava jer čips je univerzalna valuta mira u kući.

On ga uzima kao taktički dodatak za ženu (jer možda joj se jede slano), za djecu (jer djeca vole nešto grickati) i za sebe (jer vozio sam cijelim putem, zaslužujem). U njegovoj glavi to je strateški potez. U stvarnosti, to je samo čips.

Ali u Tatager svijetu, to je diplomatski as u rukavu koji može preokrenuti večer, popraviti raspoloženje i kupiti mu još 10 minuta mira dok se kuha ručak.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Lelo xl kondomi

Za muškarca koji se u trgovini pravi da ne zna gdje kondomi stoje, ali zapravo itekako zna. Ovo je trenutak u kojem Tatager preuzima kontrolu nad svime, a ne samo nad shopping listom jer njegov unutarnji glas govori: “Znam što radim.”

I nije bitno hoće li reći blagajnici “to je za prijatelja” ili će ih diskretno sakriti ispod čipsa. Proces kupnje je ritual, mala adrenalinska epizoda u doslovno najobičnijem odlasku u trgovinu. U svakom slučaju, Tatager ovdje preuzima kontrolu nad situacijom i ponosan je na to.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Fant za sarmu

On ga kupuje jer „tak je pisalo na popisu“, ali se u sebi osjeća kao Jamie Oliver balkanskih prostora. Fant je kao varalica na ispitu, ne znaš točno kako radi, ali itekako funkcionira. 

A tek kada jelo uspije, Tatager hoda po kući kao da se upravo kvalificirao za MasterChefa. Fant je njegova kulinarska supermoć.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Lino Njupalice 

Uz ovu Lino pileću paštetu s mliječnim namazom, svaki tatager ulovi komadić djetinjstva koji se vraća kao bumerang kad god ju stavi u košaricu, a još više kad ju pojede.

Njen okus je ritual koji mu govori da unatoč svim računima, tantrumima i bebinim noćnim buđenjima ipak postoje stvari koje se ne mijenjaju. Pravi mali emocionalni snack.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Philips Avent bočica

Za tatine misije nakon 23 sata, ovo je najpouzdaniji alat u roditeljskom arsenalu, odmah nakon Netflixa i baby monitora. 

Philips Avent bočice su za muškarce ozbiljan tehnološki projekt. Tata skrola po webshopu i dok bira novu bočicu, proučava oblik, kapacitet, ventilacijski sustav, kao da bira motorno ulje ili novi zvučnik. Za njega to nije obična kupnja, nego ozbiljno ulaganje u mirne noći.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Vell poklon bon

Za muža koji je zaboravio godišnjicu, ali zna da spašavanje reputacije postoji u formi kartice. Brže od dostave i sigurnije od bilo kojeg izgovora.

U Vell centru to itekako znaju i zato tamo već sada možete odabrati jedan od tri paketa uz koja ćete se kvalitetno pripremiti na nadolazeću skijašku sezonu. 

Full ski paket uključuje trening na AlterG antigravitacijskoj traci, izokinetičke vježbe za koljeno kroz pokret fleksije i ekstenzije te Icaros Guardian za razvoj balansa i propriocepcije. 

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Bauhaus lampa

Muškarci ne kupuju lampe, oni kupuju „projekt“. Uz ovu lampu osjećat će se kao da su sami izgradili kuću pa makar samo promijenili žarulju.

Odjednom se pretvara u arhitekta, dizajnera interijera i elektro-majstora u isto vrijeme. Ova Bauhausova lampa mu daje osjećaj produktivnosti, kao da je upravo dogradio novi kat kuće. A kad dođe doma, satima će tražiti savršeno mjesto, mjeriti udaljenost, provjeravati kut osvjetljenja. I kad sve postavi, osjećat će se kao da je potpisao dizajnerski ugovor s nekim prestižnim brendom. Bauhaus lampa nije predmet, to je muška fantazija o praktičnosti i estetici spojena u jedno.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
WC Net Carbon Active

Za njega koji ne zna kako to točno funkcionira, ali zna da će WC svjetlucati kao hotel s pet zvjezdica. To je proizvod kojeg kupuje jer lijepo izgleda na polici, a dodatni bonus je što se sviđa se i ženi. 

WC Net svakom Tatageru daje osjećaj da aktivno doprinosi čistoći doma, bez da se zapravo mora previše angažirati. I to je sasvim dovoljno.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Faks Sport gel za pranje rublja

Muškarci rijetko znaju razliku između gelova za rublje, ali biraju Faks jer pere super, a miriše na čovjeka koji voli sport, a to znači da se potrudio te žele nešto što radi posao bez puno filozofije. Faks znaju. Faks je siguran. Faks pere. 

I kad opere dobro, muškarac se osjeća kao da je upravo položio ispit iz najtežih kućanskih poslova. Faks je tatin dokaz da može i on uspješno oprati veš i to bez nadzora i uputa.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Nivea Man shower gel

Nivea Men je jedini gel kojem muškarac vjeruje kao prijatelju iz djetinjstva. Jednom ga kupi i to je to. Veza je zauvijek. Godinama, desetljećima, cijelo jedno stoljeće ako treba. Ne eksperimentira. Ne mijenja. Ne komplicira.

Za tijelo, lice, kosu, možda i auto ako zatreba - sve rješava jedan gel. Žene to nikad neće razumjeti, ali za muškarce Nivea Men gel nije samo gel. To je stabilnost u kaotičnom svijetu.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Fanola kiflići s rogačem i orasima

Za trenutke kad je uzeo nešto slatko za djecu, ali realno, pojeo je već pola u autu. Ovi Fanola kiflići s rogačem i orasima su diplomatski instrument - vraćaš se doma, klinci sretni, ti sit, a i žena je manje ljuta ako si nešto izostavio s popisa. 

Ovi kiflići su prava diplomatska misija za mir u kući.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Bison univerzalno ljepilo i brtvilo

Muškarci imaju emocionalnu vezu s ljepilima. Ovaj proizvod govori: “Ne trebam majstora, ja sam majstor.” Savršeno za muški ego, zadovoljnu ženu i mir u kući.

Bison Poly Max univerzalno ljepilo i brtvilo može popraviti kuhinjsku policu, stolicu pa i slomljeni ego. Kada nešto zalijepi i stvarno drži, Tatager je spreman ispričati tu priču svima koji su spremni slušati (a i onima koji nisu). Bison Poly Max je muški dokaz da u domu ipak postoji netko tko zna što radi.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić
Kolica Mamager i stickeri

Mamager stickeri? To je identitet. Znak da si preživio kaos, logistiku i četiri kruga oko dječjeg igrališta.

Izvor: Mamager // Foto: Marijo Pavić

I možda je baš to dio šarma: muškarci kupuju kao da su u escape roomu bez uputa. Svaki put je izazov, svaka kupovina avantura, a svaki njihov povratak kući mini herojstvo, barem u njihovoj glavi. Nama ostaje da prihvatimo tu realnost, malo se nasmijemo i prije nego što ga pošaljemo po mlijeko, mentalno pristanemo na činjenicu da postoji 90 % šanse da će se vratiti s pogrešnim.

Jer u velikoj shemi života, možda je to okej. Možda i nije. Ali jedno je sigurno: ako žene mogu voditi tvrtke, držati dom, multitaskati između mailova, sastanaka i svih ostalih privatnih obaveza, muškarci mogu naučiti razlikovati vrhnje za kuhanje od vrhnja za šlag. Ili barem pokušati.

A dok čekamo taj civilizacijski napredak, držimo popise jasnima, komunikaciju jednostavnom i humor uključenim. Jer bez smijeha, ovaj shopping tango s partnerima nikad ne bi bio tako zabavan.

Izvor naslovne fotografije: Mamager // Foto: Marijo Pavić

#TATAGER #TRGOVINA I POPIS #MUŠKARCI #KUPOVINA

Preporučeni sadržaj