MENU

Kako spojiti umjetnu inteligenciju sa storytellingom koji prodaje?

Autor: Mamager Objavljeno: 19. ožujka 2025.

Mirella Crespi pridružuje se lineupu popularnog festivala tržišnih komunikacija te u Rovinju pokreće temu sinergije podataka, strategije i kreativnosti!

Autor: Mamager Objavljeno: 19. ožujka 2025.

Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspjeha. Dok kreativnost donosi inovativne ideje, podatci ih usmjeravaju prema pravim odlukama i rezultatima. 

Ali kako ih spojiti u pobjedničku kombinaciju

Odgovore donose Dani komunikacija, festival komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. svibnja u Rovinju. 

Tko je Mirella Crespi?

Odgovor na pitanje iz uvoda saznat ćete na predavanju koje će na glavnoj festivalskoj pozornici održati briljantna kreativna strateginja Mirella Crespi.

Ona je osnivačica i direktorica Creative Milkshakea, jednog od najvećih europskih studija koji spaja performance i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. 

No, Mirella Crespi nije samo kreativni um, ona je strateginja koja razumije podatke bolje od ikoga i zna kako ih pretvoriti u kampanje koje ne samo da privlače pažnju već i donose konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi. Upravo suprotno, ona ih besprijekorno spaja, pokazujući brendovima kako ostvariti maksimalan marketinški učinak.

Izvor: Dani komunikacija

Kako svladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? 

Crespi u svom predavanju naziva “Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does” donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombiniraju podatke, strategiju i umjetnu inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama. 

Svi koji žele podići svoje oglase na novu razinu i pretvoriti kreativnost u mjerljive poslovne uspjehe, ovo predavanje neće htjeti propustiti.

Izvor: Dani komunikacija

Tko su ostali predavači?

Crespi će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti sjajnom međunarodnom postavu predavača, među ostalima i slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, Michaelu Corcoranu, jednom od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za korištenje umjetne inteligencije i automatizacije za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); kao i Johanu Ronnestamu, brending-stručnjaku, serijskom poduzetniku, kreativnom vizionaru i surferu. 

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor naslovne fotografije: Dani komunikacija

#DANI KOMUNIKACIJA #MIRELLA CRESPI #KOMUNIKACIJE #KREATIVNOST #AI #UMJETNA INTELIGENCIJA #OGLAŠAVANJE

Preporučeni sadržaj