U središtu lipanjskog izdanja IAB Discoveryja rasprava je o umjetnoj inteligenciji, njezinom utjecaju na digitalnu industriju, etičkim pitanjima i pravnim okvirima, a glavno događanje održat će se 16. lipnja u 16 sati u Uraniji.

The AI Playbook in Digital Marketing
Nakon svibanjske pauze i uspješno završenog travanjskog izdanja IAB Discoveryja posvećenog AdEx-u, IAB Croatia u lipnju usmjerava pažnju na tehnologiju koja će oblikovati budućnost industrije – umjetnu inteligenciju.
Lipanjsko izdanje IAB Discoveryja pod nazivom The AI Playbook in Digital Marketing okupit će vodeće domaće stručnjake s ciljem pružanja šireg pogleda na razvoj, primjenu i regulaciju AI-ja u kontekstu digitalnog marketinga i oglašavanja.
Glavno događanje održat će se u ponedjeljak 16. lipnja u 16 sati u Uraniji na kojem će se razgovarati o smjernicama za umjetnu inteligenciju koje će uskoro objaviti IAB Croatia, a na kojima rade stručnjaci iz radne skupine za umjetnu inteligenciju IAB-a Croatia:
- Kamilo Antolović (Algebra)
- Vice Božić (GoAds)
- Mario Frančešević (SeekandHit)
- Kristijan Gregorić (Valicon)
- Lucija Knežić (Peugeot, Citroën, DS Automobiles, Leapmotor, Fiat, Jeep, Alfa Romeo i Abarth)
- Sanja Rodinis (Experience TEN)
- Vanja Šebek (Algebra) i
- Duško Tubić (dentsu Croatia).

The AI Playbook in Digital Marketing donosi niz stručnih izlaganja i rasprava posvećenih ključnim aspektima razvoja i primjene umjetne inteligencije:
- događanje će otvoriti Vice Božić i Vanja Šebek uvodnom prezentacijom The AI Briefing
- Kamilo Antolović podijelit će svoje uvide u segmentu The AI Taboo: Legal & Ethics, fokusirajući se na pravne izazove i etičke dileme koje umjetna inteligencija otvara u kontekstu oglašivačke industrije,
- a program će završiti diskusijom Prompt Me If I’m Wrong..., koju će moderirati Barbara Tolić Aušić (IAB Croatia), a u kojoj sudjeluju članovi radne skupine za umjetnu inteligenciju: Duško Tubić (dentsu Croatia), Vanja Šebek (Algebra), Kamilo Antolović (Algebra), Vice Božić (GoAds) i Kristijan Gregorić (Valicon).
Na kraju panela sudionici će imati priliku postavljati pitanja panelistima, a događanje će se nastaviti u neformalnom tonu, uz druženje i razmjenu iskustava.
Broj je mjesta ograničen, a svoje mjesto možete rezervirati na poveznici.
Izvor naslovne fotografije: IAB Discovery