MENU

Je li kreativnost valuta budućnosti?

Autor: Mamager Objavljeno: 8. travnja 2025.

Može li kreativnost biti glavni ekonomski resurs? Dani komunikacija nude teren na kojem se to pitanje konačno neće prešutjeti.

Autor: Mamager Objavljeno: 8. travnja 2025.

U vremenu kad AI piše slogane, algoritmi kroje marketinške kampanje, a budžeti se režu brže nego što možete reći „storyboard“, jedno pitanje vrišti iz svih kuteva reklamnih agencija, content studija i startup coworking zona: Je li kreativnost i dalje na cijeni?

Odgovor stiže s najpoželjnije adrese domaće marketinške scene – Dana komunikacija, koji od 15. do 18. svibnja pretvaraju Rovinj u kreativni epicentar regije

Zaboravite sve hladne dvorane s PowerPointima i lošom kavom. Ovdje se priča o kreativnosti ispija uz more, pod suncem i u društvu onih koji svijet ideja pretvaraju u konkretan biznis.

Izvor: Dani komunikacija

Kreativni procesi u regiji koja diše kreativno

Sudionici velikog festivala tržišnih komunikacija otkrit će sve o kreativnim procesima: od kreativnosti i kreacije do biznisa ideja, od globalnog priznanja do regije koja diše kreativno, Dani komunikacija otvaraju ključna pitanja o vrijednosti kreativnosti, moći nagrada, ulozi brendova – i snazi ideja koje nadilaze oglašavanje.

“Sudionici će se moći uključiti u rekordnih 75 različitih programskih sadržaja tijekom tri dana i na čak pet festivalskih stageova, na kojima ćemo se družiti od jutra do mraka, uz teme od značaja za kreativnu industriju i s preko vrtoglavih 180 govornika, što festival čini posebnom prilikom za razvoj kreativnih potencijala i čitave industrije”, riječi su kojima je nove najave programa predstavila direktorica festivala i programa Dunja Ivana Ballon.

Izvor: Dani komunikacija

Dani komunikacija otvaraju prostor za iskrene, intenzivne, ponekad i neugodne razgovore, one koji preispituju granice kreativnosti – kroz prizmu biznisa, kulture, gospodarstva, tržišta i autentičnosti

Među njima izdvajamo:

Može li nas kreativnost iznenaditi?

Chef, arhitekt, modni dizajner, kandidat za Oscara, kustosica i kreativna direktorica dođu na panel… Nije vic, nego DK2025 diskusija koja postavlja pitanje: u svijetu koji sve mjeri, može li nas kreativnost i dalje iznenaditi, izazivati norme i oblikovati kulturu – ili se od nje danas očekuje da bude poslušna i isplativa?

Razgovor u kojem će se susresti vrhunski kreativci iz različitih svjetova – od gastronomije do mode, filma i arhitekture – moderirat će najnagrađivanija hrvatska kreativna direktorica i predsjednica Uprave HURA-e Jelena Fiškuš (Studio Sonda), a sudjelovat će filmski redatelj s nominacijom za Oscara i Vizionar godine Nebojša Slijepčević; chef i vlasnik restorana s Michelinovom zvjezdicom Mario Mandarić (Noel); kustosica i osnivačica/predsjednica Nomada – Hrvatskog ureda za suvremenu umjetnost Vanja Žanko; poznati modni dizajner koji surađuje čak i s Beyonce, Juraj Zigman te jedan od najcjenjenijih hrvatskih arhitekata i senior partner Studija 3LHD Marko Dabrović.

Izvor: Dani komunikacija

How Croatian brands conquer the world powered by Končar 

Što je potrebno kako bi hrvatski brend probio granice malog tržišta i osvojio globalnu pozornicu? Je li riječ o sreći, savršenom trenutku – ili o hrabrosti da se igra po drugačijim pravilima

U razgovoru koji moderira direktorica PR-a, marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV te direktorica marketinga i komunikacija United Medije Ivana Galić Baksa svoja iskustva podijelit će direktorica Sektora marketinga i korporativnih komunikacija KONČAR-a Vlatka Kamenić Jagodić; voditelj Partner Marketing Odjela Infobipa Filip Ivanišević; CEO Luppe & Degordiana Daniel Ackermann i direktorica sektora Korporativni marketing Podravke Sanja Garaj Miloš

Ova rasprava ponudit će uvid u priče nekih od najuspješnijih domaćih brendova koji su uspjeli na globalnoj skali, ne čekajući da se zvijezde poslože, nego pametnim potezima, ali i strateškim rizicima. 

Izvor: Dani komunikacija

Idu li kreativnost i profit skupa?

Zašto kreativci moraju opravdavati svoje ideje pred brojkama i tablicama, a nikada obrnuto? Na valu teze poznatog Roryja Sutherlanda na DK2023 o asimetriji kreativnog i racionalnog razmišljanja, festival otvara prostor važnoj perspektivi i postavlja pitanje: mogu li kreativnost i profit postati ravnopravni partneri

Raspravi koju će moderirati Đorđe Janković (rukovodeći partner & kreativni direktor, Friday Finally) pridružit će se direktori agencija iz cijele regije: Aleksandra Dilevska (glavna izvršna direktorica, Publicis Groupe Hrvatska i S. Makedonija; glavna operativna direktorica, Publicis Groupe Adriatic), Tine Lugarič (suosnivač & kreativni direktor, Trampolin, Slovenija) i Vesna Beganović (osnivačica & partnerica, Viamedia s uredima u Sarajevu i Dubaiju) kako bi otvoreno razgovarali o tenziji – ili možda sinergiji – između stvaralačke strasti i poslovnog uspjeha.

Izvor: Dani komunikacija

PPP: Why awards build careers powered by Ožujsko pivo

Jesu li nagrade tu kako bi gradile tržišta, agencije i karijere – ili samo nečiji ego? Ako pitate dobitnike, nagrade su neprocjenjive. Ako niste među njima, često su besmislene. 

Razgovor će predvoditi kanskim lavom nagrađeni domaći kreativac Nikola Žinić (glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey) uz elitni sastav panelista koji okuplja predsjednike žirija svih DK natjecanja: predsjednicu žirija nagrade za efikasnost marketinških komunikacija Effie Awards Croatia Kristinu Hustić (direktoricu marketinga, PIK Vrbovec), predsjednika žirija najvećeg nacionalnog natjecanja kreativnosti komunikacija IdejaX Marina Ostojića (kreativni direktor, ZOO agencija), predsjednicu žirija natjecanja za najbolje projekte u digitalnom marketingu MIXX Awards Croatia, koji organizira IAB Croatia Nelu Fegić Moguljak (izvršna direktorica i voditeljica digitalnog odjela, Imago Ogilvy), predsjednika domaćeg izdanja međunarodne nagrade za mlade profesionalce u industriji Young Lions Seana Poropata (kreativni direktor i suosnivač, Studio Sonda) te predsjednike žirija regionalnog natjecanja kreativnosti BalCannes Žarka Veljkovića (kreativni direktor i suosnivač, Jazavac i Utorak / predsjednik žirija agencija) i Sandru Babić (urednica, novinarka i voditeljica razvoja novih proizvoda, Lider Media / predsjednica žirija medija).

Izvor: Dani komunikacija

Pregled marketinške regionalne scene

Svi koje zanima stvarna slika regionalnog komunikacijskog tržišta, bez filtera i uljepšavanja, na festivalu će se moći pridružiti pregledu marketinške scene pet susjednih zemalja. Bez okolišanja; samo s ključnim trendovima, realnim uvidima i onim najvažnijim što treba znati. 

O svojim tržištima, u 10-minutnim prezentacijama, govorit će Irena Miličević Vukoja (direktorica agencije Prefix i festivala No Limit bh, osnivačica i direktorica Woman.Comm Cluba) za BiH, Luka Duboković (direktor, BBDO; član HURA-e i IAB-a Croatia) za Hrvatsku, Elena Božinova (voditeljica kreativnog odjela, IDEA Plus 360° Communications) za Sjevernu Makedoniju, Luka Bajs (izvršni kreativni direktor, SHIFT) za Sloveniju te Nataša Bojanić Brukner (izvršna direktorica, Leo Burnett) za Srbiju.

Od stanja kreativnosti danas do njezine evolucije sutra, istražujući kako kreacija nastaje, gdje potencijalno puca i kad se mijenja; svaki će razgovor biti svojevrsni presjek komunikacijske industrije – ali i poziv na djelovanje. Uz ove izdvojene teme, mnogi će se programski sadržaji također baviti različitim aspektima kreativnosti, među kojima su i Nothing is Punk AnymoreZagreb I Love You. What’s Next? by HDDThe Seduction of Storytelling by HUKI.

Podsjetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je niz vodećih svjetskih lidera iz područja kreativnosti, digitala, dizajna, pažnje korisnika, pitchiranja, umjetne inteligencije i brojnih drugih tema.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Izvor naslovne fotografije: Dani komunikacija

#DANI KOMUNIKACIJA #BUSINESS #KREATIVNOST

Preporučeni sadržaj